prijs en aantal uren

Ik ben een beginnend webdesigner en vroeg me af wat je als freelancer kan vragen voor het maken van een website. Ik heb het diploma 'grafisch vormgever, kunst akademie', alleen weinig ervaring op het gebied van sites bouwen. Het is de bedoeling dat ik zowel het ontwerp als de technische realisatie verzorg. Wat kan ik per uur vragen en hoeveel uren stop je daar normaal gesproken in?

(eenvoudige website, klein bedrijfje, producten presenteren, plattegrondje, zoekfunctie, log-in voor klanten).

bedankt!

Zeker als je een beginnende bouwer bent, dan zou ik een vaste prijs afspreken... Na oplevering overgaan op per uur betalen.

Je kan in principe wel zo’n 50 to 80 euro per uur vragen. Ik schat dat je voor iets wat jij beschrijft zo’n 40 uur kunt rekenen. Hangt er een beetje af of ze al een DB hebben, en hoe makkelijk je die aan kunt sturen.

Ongetwijfeld zul je er de eerste keer veel langer meebezig zijn, maar dat zal zich uiteraard bij het volgende project meteen terugbetalen.

Waar wil je de sites in programmeren?

Aangezien [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=20370]hier[/url] precies hetzelfde topic loopt wat eerder is aangemaakt....

[mod:cb2e3b3fa5=“maceddy”]Slotje op deze…[/mod:cb2e3b3fa5]