Prijs G3 Ibook

Dag allen,

Wat zouden jullie voor een Ibook G3 zeg zo’n 466Mhz willen uitgeven, je weet wel zo’n clamshell.

B.V.D.

Marcel.

200,- ongeveer?

Ik heb nog ooit eens zo'n felgroene gehad, erg mooi. Ongeveer 1,5 jaar geleden verkocht voor ik geloof 500 euro. Hij was dan ook echt compleet met tas, muis, oplader, 256 intern geheugen en het belangrijkste ZONDER krassen.

Denk dat je nu idd zo’n 200 tot 250 ervoor terug krijgt.

Kijk ook eens op www.marktplaats.nl en
www.tweedehandsmac.nl Op marktplaats worden regelmatig clamshell ibooks te koop aangeboden.

:apple: Robsappeltjes :apple:

ik zou hem houden, voor wat je er voor terug krijgt, je weet nooit waneer hij nog vanpas kan komen, altijd leuk om mee te klooien, en die voor prijzen die je op tweedehandsmac ziet gaan ze meestal niet de deur uit, ze zetten hem er zo hoog op maar mensen sturen altijd mailtjes met lagere boden, en op een gegeven moment mmoeten ze hem wel voor een lagere prijs verkopen, je kan mazzel hebben ik heb vorig jaar m'n 400 mhz imac ook voor €400 verkocht, dus je kan het altijd proberen, als je hem er lang genoeg op laat staan, en net iets onder de rest gaat zitten dankomt er vanzelf een gek die hem koopt, en op tweede handsmac zijn de prijzen tog zo absurt hoog dat je er best iets onder kan gan zitten, en er tog nog meer voor terug kan krijgen dan hij eigenlijk ward is, want zeg nou zelf een imac voor 1200 gulden kopen, en twee en een half jaar weer voor €400 verkopen kan wel uit, dat betekend dat ik 2.5 jaar op m'n imac heb gewerkt en ijgenlijk maar €144,53 voor betaald heb, waar gaat het over. :P

Wat zou m'n G4 sawtooth AGP 350 MHZ, processor upgrade Fastmac 1 GHz, 1,6 GB Ram, HD's 30GB + 120GB, pioneer A105 DVD writer en zipdriveintern nu ongeveer moeten doen???;-)

Nou ik heb niet zo'n ding het is andersom ik ken iemand die hem wellicht wel kwijt wil en ik heb inderdaad ook eens gekeken op tweedehandsmac maar vond de prijzen wel erg hoog vandaar de vraag op dit forum. Ik dank jullie voor de reacties nu nog een moreel bezwaar overwinnen wellicht want het apparaat is van een Windhoos gebruiker welke twijfelt hem te houden of te verkopen, als ie hem houdt dan hebben we misschien wel een switcher gecreeerd maar goed we zien wel.

Marcel.

ik denk dat je al gauw een maandsalaris van een frisbee scheidsrechter kan vangen voor zo'n g4 sawtooth-machine. :wink: