Prijsdaling Apple monitoren in januari?

Weet iemand of we in de eerste maand nog een prijsdaling van de Apple Monitoren mogen verwachten? ik overweeg de aanschaf van een 23 inch, maar die blijft momenteel wel duur in vergelijking met de concurrenten zoals Dell of de goedkopere Apple 20 inch monitoren. TIA

Ik zou wachten tot na de keynote !

Koop nooit vlak voor ene Keynote :stuck_out_tongue: !!

Daaf

De enige display waarover tot nu toe gespeculeerd werd is de 30 inch... maar je weet nooit, ik zou in ieder geval even wachten tot na de keynote.

Wachten kan inderdaad geen kwaad ... vanaf 9 januari weet je meer! En dat is over 5 dagen! :wink:

Eigenlijk 6 dagen, want de keynote van Jobs is pas de tiende. :P

Bedankt voor de tips. :apple: :D

Ik denk niet dat er een prijsdaling zal komen voor de displays, of zoals unSOUND al schreef dat er heel mischiien een prijsdaling komt voor de 30"....

[quote:b64d8fce25="Mac Hammer Fan"]Weet iemand of we in de eerste maand nog een prijsdaling van de Apple Monitoren mogen verwachten?A[/quote:b64d8fce25] Prijsverlagingen van de Apple-monitors lijken altijd samen te gaan met de introductie van een nw G5.

Vorige lente bij de intro vd G5 2.7 DP zakte de 20"-prijs, in de herfst bij de intro vd G5 Quad de 23" en als - naar verwachting - de G6 met Intel in aankomende herfst eraan komt, kan je een prijsverlaging van de 30" verwachten en een aankondiging van de 32"(men spreekt over plasma’s, maar de huidige 32" tv-schermen zien natuurlijk prachtige kandidaten om door de nw G6 Intels aangestuurd te worden)