Prince of Persia

Heeft iemand nog de oude Prince of Persia? Niet de 3D versie. maar die uit 1990. De bekende sites heb ik al afgeschuimd. Zou mooi zijn!

:apple: nne

Ik heb de officiƫle cd bij m'n ouders liggen, daar staat PoP1, 2 en the making of 3D

Je kan kijken op roms sites, emulator erbij en spelen maar.

Dennis

ik heppem... alleen je hebt een boek nodig omdat je anders niet verder kan komen... en die heb ik dan weer niet, dus als iemand hem wel heeft...

dus anne stuur mij maar een mailtje dan regel ik dat je hem krijgt.
nu alleen het boek nog (in PDF-formaatā€¦)

Ik heb dat boek er ook bij gekregen (is een pdf-bestand). Volgens mij was dat alleen in PoP1 nodig. In ieder geval, als je voorbij die code bent gekomen sla je het spel op en kan je dat boek vergeten. :wink:

Volgens mij heb je voor PoP2 ook "het boek" nodig. Deze vraagt ook om key-codes. Ik heb 1 velletje waarop zowel de codes voor 1 als voor 2 (voor mac en DOS) opstaan.... Dus niet het hele boek, alleen codes....

Kan daar volgende week wel PDF van maken

Is het al volgende week? Ik ben ook wel geĆÆnteresseerd in dat velletje met de codes.

Zie trouwens mā€™n website voor een Prince-pagina, en een handleiding hoe je 't in 18 minuten kunt uitspelen.

Vraag het eens op Marktplaats of eBay of op Tweedehandsmac.nl www.marktplaats.nl www.ebay.nl www.tweedehandsmac.nl

Ik zocht niet naar het spel, maar naar het briefje met de codes, die iemand zou PDF'en, een maand geleden. Ik ben al trotse eigenaar van "The Prince of Persia Collection", maar dat briefje (3 bij 5 cm geloof ik) is jammerlijk verloren gegaan in mijn bureau.