Prince of persia

Herinnerd iemand zich dit spelletje nog? Ik heb het jaren geleden suf gespeeld op een vreselijk oud systeem, en wel weten of het nu nog steeds verkrijgbaar is, en waar. groetjes van mietje

Het is abonware, je kan het hier downloaden:

http://mac.the-underdogs.org/index.php?show=game&id=112

Ligt het aan mij als ik dit eerroof vind? Vast wel...

Groet, Wilfred

Ach, nou, ik was net twee seconden later met [url=http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=8394]deze link[/url]. Dus toen heb ik het er maar weer afgehaald. Een beetje wel ja...

[quote:759956cd39="wilfred"]Ligt het aan mij als ik dit eerroof vind? Vast wel...

Groet, Wilfred[/quote:759956cd39]

Hahahahah, dat ik die link plaats bedoel je?!? Het is niet zo dat the underdogs een nieuwe site is hoor, die bestaat al jaren.

Wat had ik dan moeten doen? Die jongen geen link naar het spel dat hij zocht moeten geven? Of net zo lang op internet zoeken tot ik Prince of Persia voor de Mac had gevonden op een andere site? Of een ellenlange disclaimer met “ooit vonden ongeveer een miljoen andere mensen ook deze site”? Maar van mij mag je het eerroof vinden, tjongejonge…

[quote:136dcb63be="Peter O"]Manietje is een m......![/quote:136dcb63be]

Oeps, sorry ;]

[quote:6fe7e881cc] Wat had ik dan moeten doen? Die jongen geen link naar het spel dat hij zocht moeten geven? Of net zo lang op internet zoeken tot ik Prince of Persia voor de Mac had gevonden op een andere site? Of een ellenlange disclaimer met "ooit vonden ongeveer een miljoen andere mensen ook deze site"? Maar van mij mag je het eerroof vinden, tjongejonge.. [/quote:6fe7e881cc] Je hebt gelijk en ik stel me inderdaad aan.

Groet, Wilfred

Ik ben geen man.....

excuse me? i'm 100% woman!

Hu? eindelijk een dame die er voor uitkomt? zijn vrouwen taboe of zo dan, op dit forum? keb ze toch echt gezien hor!

Nog even en dit gaat naar de lounge. 8)

Als jullie maar niet denken dat ik gemancipeerd ga lopen doen ofzo, ik ga echt nie de discussie aan als er 'vrouwonvriendelijk' gesproken wordt of zo, wat een onzin! ik ken mensen die dat wel doen, om gek van te worden! vrouwen moeten af en toe gewoon wat meer vent zijn. :D:D