Print center valt uit... - toevoegen van printers werkt niet

Hi,

ik werk met osx.1.5
Tot nu toe heb ik niet geprint via mijn ibookje, maar nu heb ik een nieuwe printer die ik graag aan de praat wil krijgen.
Het probleem is echter dat ik mijn printcenter op kan starten maar geen nieuwe printer kan toevoegen…
Op het moment dat ik dat doe krijg ik de melding dat het programma onverwachts gestopt is.
Ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen… Ik heb vandaag zelfs maar eens een installatie opnieuw erop gezet maar het lijkt wel alsof het gewoon niet lukt.

En ik heb het nodig, want ik kan verder niet printen :frowning:

hellup!

Nou nou, voor een switcher heb je wel érg veel pech! Ik krijg bijna medelijden met je. Ik hoop voor je dat dit voorlopig het laatste is. Ik zie je naam telkens met een ander probleem! Wel doorzetten hoor. De Mac IS echt superieur. Ik heb zelf zelden of nooit problemen. En ik werk er al zo'n 17 jaar mee. De oplossing voor je probleem kun je vinden op: [url=http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=106726]http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=106726[/url] Met Jaguar heb je hier geen last meer van. Een schrale troost wellicht maar toch. succes!

Inderdaad Jaguar werkt zeker!!!!!!!!! Ik spreek uit ervaring! Succes!

Hoi!

Ik heb zeker wat struggles… maar ik zal ook zeker niet opgeven! Ik vind het geweldig en laten we wel wezen: ondanks alle struggle's heb ik nog weinig echte problemen gehad!
Ik moet alleen een beetje zien te vinden waar ik al mijn antwoorden kan vinden en ik was net op zoek tussen de hoeveelheid artikelen waar die jij doorgaf ook tussenstond… En voila, dankzij die artikelen ben ik er uiteindelijk uitgekomen!

Die hele permissions rechtzetten leverder al een heleboel op, maar nog niet alles. Al mijn huidige print bestanden etc weggegooid inclusief de hele map en opnieuw laten installeren: de combinatie van beide heeft gewerkt.

Zolang jullie me nog niet zat zijn blijf ik proberen en leren en kan op mijn beurt wellicht ook weer eens wat mensen van dienst zijn!

In ieder geval: bedankt voor de hulp! Ik waardeer het enorm! Enne: MAC doesn't suck at all!