print job deleten

Ik heb een printjob staan voor een netwerk printer die niet meer aangesloten is, maar de printjob blijft staan, is wel rose "gehighlight"

Waar kan ik dit wegkrijgen ?

misschien bij printcenter>voorkeuren> show printers that are connected to other computers: vinkje wegdoen.

geprobeert, noppes, mischien uitzetten/herstarten....

anders kun ja altijd eens print center repair proberen... ik denk bij versiontracker te vinden

Ga ik ff kijken....., het is gewoon irri dat het blijft staan, alles werkt wel...

good luck

thanks.....ik heb hem al gedowned, nu ff zien of het helpt..

thanks.....ik heb hem al gedowned, nu ff zien of het helpt..

Misschien begrijp ik je probleem niet goed. Maar normaal gesproken krijg je als je PrintCenter opent een venster met de printerlijst. Als je dubbelklikt op de betreffende printer (in jouw geval de afgekoppelde printer) krijg je de afdruktaken te zien. Dan kun je die selecteren en op de verwijderknop drukken. Ook kun je via de menubalk de wachtrij openen en dan hetzelfde doen. Maar nogmaals, misschien begrijp ik het niet goed.

Dat is dus het vreemde, ik kan de job niet deleten of activeren, hij meld alleen dat de job gestopt is, ook de printer kan ik niks mee alleen instellen als default printer, maar aangezien hij niet aangesloten is, vraag ik me af of dat iets doet ( pos. of neg.)

Misschien moet je eerst het printen hervatten. Hoe zeg je dat ? "Resume" in het engels. Dus eerst de printer actief maken (desnoods default) en dan alles resumeren. (Ah, dat was het) Daarna kun je ze misschien wel deleten.

[quote:0ed1f5e23d="Aqua1"]Misschien moet je eerst het printen hervatten. Hoe zeg je dat ? "Resume" in het engels. Dus eerst de printer actief maken (desnoods default) en dan alles resumeren. (Ah, dat was het) Daarna kun je ze misschien wel deleten.[/quote:0ed1f5e23d]

zoiets zat ik ook al aan te denken…, maar dan zal ik hem eerst weer in het netwerk op moeten nemen…

[quote:0f06f7cdd4="Aqua1"]Misschien moet je eerst het printen hervatten. Hoe zeg je dat ? "Resume" in het engels. Dus eerst de printer actief maken (desnoods default) en dan alles resumeren. (Ah, dat was het) Daarna kun je ze misschien wel deleten.[/quote:0f06f7cdd4]

zoiets zat ik ook al aan te denken…, maar dan zal ik hem eerst weer in het netwerk op moeten nemen…