Print problemen met Pages '09

Ik heb Pages 09 geinstalleerd en heb hierin een poster gemaakt voor school.

Maar nu heb ik het probleem dat hij hem helemaal verkeerd uitprint. Hij is te groot voor een A4’tje terwijl ik dit bij paginainstellingen wel heb ingesteld.

wat doe ik verkeerd?

Dus je bestand is groter dan je printer kan afdrukken? Of kan je printer groot afdrukken en print hij het alsnog op klein formaat uit? Heb je alleen de printer driver op groot formaat ingesteld of ook de bestandsinstellingen? (dat moet je dus bij alle twee instellen)

Het kan ook helpen door het bestand in een ander programma af te drukken…

hij print te groot af voor het formaat papier. oftewel er is maar een deel van het document te zien op de uitgeprinte pagina.

De drivers zijn geen problemen mee, want als ik met office print doet hij het wel gewoon.

en printen in ander programma vind ik te omslachtig :roll: het moet toch gewoon kunnen?

Heb je bij de print opties toevallig niet een verkeerd papierformaat of boven de 100% vergroten aan staan? Ik denk namelijk wel dat daar ergens het probleem zit.

Ik weet dat het niet helemaal is wat je zoekt (ik heb overigens geen problemen met printen uit Pages '09), maar het is wel een oplossing. Wellicht. Exporteer je poster naar .pdf of zet'm om in .jpg en ga dan printen vanuit een ander programma. Succes!