Printcenter probleem....

Hallo

Om te beginnen ja, ik heb alle draden van dit probleem gelezen…maar ik kom er (nog) niet uit. Printcenter klapt er steeds uit (*afdukbeheer is onverwachts gestopt). Ik heb repair in schijf ehbo gedaan (ook nog een keer met de boot cd).Heeft niet geholpen. Printcenter repair van versiontracker geprobeert.Heeft niet geholpen. Onder os 9 werkt alles wel. Moet ik nu toch het os opnieuw instaleren? Als er nog tips zijn om afdrukbeheer alsnog werkendte krijgen dan hoor ik dat graag:)

alvast bedankt

oh specs; g3bw 450mhz revb 768ram os 10.2.8
en deprinter die ik wil aansluiten hp deskjet 5150 (vandaag gekocht;)

Uiteraard heb je al [i:5306de379e][b:5306de379e]com.apple.print.PrintCenter.plist[/b:5306de379e][/i:5306de379e] uit de map [b:5306de379e][i:5306de379e]~/Library/Preferences[/i:5306de379e][/b:5306de379e] naar de prullenmand verwezen.

Nieuwe driver geïnstalleerd? Kijk eens bij HP... Zou het een bug van 10.2.8 zijn?

ja en ja

…sorry dat had ik er nog wel bij mogen typen…
diskwarrior werkt ook niet :(…ik heb geen idee waar het aan kan liggen,
Ik heb nu ook maar de andere printer prefs (canon/lexmark/epson) gedelete… Ik weet dat er erg veel draden reeds gevuld zijn met deze topic (bij Apple support zelfs nog véél meer;)…maar er moet toch wel een andere oplossing zijn dan 10.2 opnieuw
(met alle noodzakelijke update’s) te installeren?

still in limbo

maar toch bedankt voor de re:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Het werkt…vraag niet hoe…Hoe?.okee ik heb een testpagina uitgedraaid bij de hp printer selector geswitched van tcp/ip naar appletalk (dat ook aangepast in netwerkvoorkeuren dan naar printcenter printer selecteren (usb) en in mijn netwerk voorkeuren appletalk weer uit en…
het WERKT!!! ik wordt gek :smiley:

bedankt voor de adviezen en hopelijk heeft iemand anders hier ook nog wat aan:)

Gefeliciteerd! Kun je nu rustig gaan slapen... :wink:

:D thanx

laat op bed is geen probleem…alleen zo vroeg weer op :frowning:

Pfff, 7 uur...... mij niet gezien. Veel plezier met printen vandaag.

Ik dacht nog dat het misschien met 10.2.8 te maken had. Het schijnt dat de update weer is ingetrokken. Zie nieuws.