Printcenter vindt geen enkele printer in windows netwerk

Ik werk op bedrijf in - uiteraard - een windows netwerk. Nu wilde ik printers toevoegen. Via printcenter en toevoegen printers waarbij ik optie adreslijstvoorzieningen heb gekozen, wordt er geen enkele printer gevonden. Ook rendezvous geprobeerd met zelfde resultaat. Niets dus. Het enige wat je in het scherm kunt doen is annuleren.

Het lijkt er trouwens op dat er helemaal niets gebeurd als je kiest voor toevoegen. Normaal krijg je weleens de beachball zodat je weet dat er tenminste iets gebeurd.

Heeft iemand enig idee hoe ik d eprinters in het netwerk kan zien?

Ik heb osx 10.2.8

alvast bedankt voor d ereactie.

ronald

probeer het eens met DAVE

Bedankt voor reactie.

Maar ik heb geen flauw notie wat je bedoeld met DAVE?
Kan je iets expliciter zijn.

Ronald

http://www.thursby.com/products/dave.html

is een pakket die een service installeerd die er voor zorgt dat je je voor kunt doen als windows pc op een netwerk. Een soort undercover mac zegmaar

Dank je wel.

Ik zal eens kijken of dit het oplost.
Zag trouwens dat je ook direct ip adres van printer zou moeten kunnen aangeven. eerst dat maar uitproberen voordat ik software installeer. levert wel eens fouten. misschien is 10.3 wel een verbetering. als het meezit zaterdag op de mat.

gr,