printen vanuit Panther naar Docucolor 2045

Ik heb een nogal specifiek probleempje. Bij ons staat naast een hele riedel printers, docutechs en belichters ook een Xerox Docucolor 2045, met een CSX2000 RIP, elke keer als ik vanuit een OSX applicatie print komt er een fout dokument in de printer aan, met als titel; 'definition of dictionary' en nog wat meer tekst, in ieder geval niet het gestuurde document. Mijn enige oplossing is voorlopig om vanuit classic te sturen, dat gaat op zich goed, maar beperkt de typische postscript 3 mogelijkheden die acrobat 6 biedt... is er misschien iemand die ervaring heeft met de combinatie OSX en Docucolor?

Wij sturen rechtstreeks aan via TCP-IP. En koppelen een PPD voor de 2045(OSX versie dowloaden bij Xerox) aan deze printer. Dus geen generic postscriptprinter gebruiken. Zet achter het IP-adres" _HOLD "

Anders printer zoeken(toevoegen) via het appletalk netwerk. Printer 2045_hold selecteren en kopplelen aan de juiste PPD(naam van de printer kan anders zijn, het is maar net hoe ze de Fiery genoemd hebben)

By the way: waarom heb een japanse vlag bij mijn naam staan???? IK BEN NL