printen via airport met Epson

Onlangs verdween mijn internetverbinding nadat ik een epson stylus photo rx600 aansloot op de airport. Draadloos printen ging prima, maar uiteindelijk bleek dat de airport extreme basisstation 't had begeven. Of 't een met 't ander samenhangt weet ik niet.

Ik heb nu een nieuwe airport maar durf de printer er niet meer op aan te sluiten.

Weet iemand of een epson-airport relatie een per definitie ongelukkig huwelijk is? Of moet ik ergens iets bijzonders instellen? Draadloos printen en draadloos internetten is nl. wel prettig en wellicht kan ik de printer nog ruilen voor een ander.

ik zou ze beiden aansluiten, als beiden apparaten uit zijn + stekker uit. normaal zou het aansluiten gewoon geen problemen mogen geven, en ligt de oorzaak aan een defect ergens.

Heb zelf de epson stylus photo 1290 aan de airport extreme hangen en die plug ik gewoon in of de airport nu aan staat of niet en het werkt uit de kunst. USB is hotswapable wat wil zeggen dat je het gerust kunt aansluiten als beide apparaten aanstaan zonder dat dit gevolgen heeft, ik doe dit vaak genoeg.

Jello en Grandmaster, jullie bevestigen wat ik verwacht van zo'n verbinding. Ik denk dat ik idd tegen een of ander toevallig defect ben aangelopen. Ik zal maandag de printer weer op de airport aansluiten. Bedankt voor jullie reactie!

Veel succes en laat eens iets weten