printer aansluiten op airport express

L.S.,

ik heb al een tijdje Airport Express op m’n kamer. Het bevalt me goed, laatst had ik een b/w cartridge gekocht voor m’n printer zodat ik deze in een kast kon zetten om wifi te printen (het klinkt alleen al geil ;)). Het probleem, daarvoor post ik dit, is dat print center aangeeft dat er geen drivers voor deze printer (een hp deskjet 3320) te vinden zijn. Dat is gek want als ik de printer direct op m’n ibook aansluit dan heb ik geen problemen.

Heeft iemand hier ervaring of een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Ik had bij het aansluiten van mijn printer (HP PSC-1200) op mijn AE hetzelfde probleem. Ook bij mij was printen geen probleem toen dezelfde printer werd gedeeld door een andere Mac. De oplossing was in mijn geval echter heel simpel: driver voor de betreffende printer downloaden en installeren! En het probleem was opgelost. In de theorie achter deze oplossing (en die achter het probleem dus) heb ik me (nog) niet verdiept.

hmmm...vage shit. Ik zal het eens proberen! Bedankt voor de tip :D

Heeft met Rendez-Vous te maken. Printen via Airport Express/Extreme heeft een printer nodig die Rendez-Vous ondersteund. Als je drivers hebt of een printer die niet met Rendez-Vous om kunnen gaan kan ik mij inderdaad voorstellen dat het niet werkt.

boeli, probeer deze link eens http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=107418[/url] Hier mee moet het lukken. :wink: [/url]

THX MacEagle! Het werkt :D

No thanks, als we mekaar maar kunnen helpen, :mrgreen:

[quote:e8714cefee]Check your printer driver

Check the version of the printer driver that’s installed on your computer.
Look at the support website for the printer manufacturer to see if their latest driver is newer than what you have.
If it’s newer, download and install it.[/quote:e8714cefee]

Dat dus.

Mmmm :? dat moet ik ook maar eens proberen, want heb het zelfde probleem.