Printer drukt af in spiegelbeeld

Olah,

Ik heb een Powerbook en een MiniMac die met elkaar verbonden zijn via Airport. Aan de MiniMac hangt een Brother printer die via USB is aangesloten. Ik deel die printer met de Powerbook. Als ik print vanaf de MiniMac gaat alles goed, maar als ik print vanaf de Powerbook komt de afdruk er in spiegelbeeld uit. Ik heb op beide machines de laatste update van brother voor OSX 10.4 geinstalleerd. Dit probleem had ik ook al in 10.3.9. dus het ligt niet aan de Tiger upgrade. Any ideas?

Sommige printerdrivers geven de mogelijkheid "in spiegelbeeld afdrukken" Heb je dat misschien per ongeluk ingesteld staan?

zoiets raars is mij ooit ook al eens overkomen, geen idee wat de oorzaak is. Na een herstart deed ie het weer goed.

Probleem doet zich hiervoor met Xerox Printers en lettertype Helvetica!

Nix te vinden, in de driverinstellingen van de printer, nog vann OSX kan ik iets vinden over het apart instellen van het afdrukkken in spiegelbeeld. Ik hoop op een ander idee.

Probleem opgelost, nieuwe 10.4 drivers geinstalleerd op beide machines, het werkt nu! Dank voor de suggesties!