Printer gezocht

Ik ben op zoek naar een goede semi-professionele printer voor thuisgebruik, maar ik heb geen flauw idee waar ik - in het huidige overaanbod - moet gaan zoeken. Vandaar even dit vraagje aan de macfreakers. We werken hier thuis op imacs, dus een prettige mac-printer relatie is een eerste vereiste.

Verder zou hij aan de volgende eisen moeten voldoen:
-kleur & zwart wit printen
-scannen & kopiëren
-bij voorkeur draadloos
-eventueel ook de mogelijkheid om op A3 te printen
-prijs liefst onder de 500 euro

In de belgische apple-store vond ik reeds de Canon MP600R, maar ik geloof niet dat die A3-prints aankan…

Hebben jullie tips of ideeën?

Samsung MFP CLX 2160/N

geen A3, de rest wel…

De Canon MP600R is wel mooi een WiFi Printer, maar een bubblejet

Volgens mij print hij geen A3, maar schijnt wel goed te werken met meerdere Macs.

Hij wordt in een draadje ook genoemd in ‘Apple Discussions’. Kijk daar ook nog even.

Schijnt ook goed te werken met de scan functie.

De Samsung is een laserprinter. Als die goed op de iMac werkt lijkt dat een betere keus, als je tenminste veel print.

Mijn HP G85 uit 1999 is een all-in-one en werkt nog steeds foutloos. Belangrijk is dat je een merk kiest dat gedurende een lange periode drivers bijwerkt. Ik zou dus zo weer een HP kiezen, zeker geen Samsung, eventueel een Canon.

Bedankt voor de tips! Na wat research gaan we waarschijnlijk voor HP gaan, meerbepaald de J5780: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/be/nl/ho/WF06a/10707-11191-11227-11227-12979260-12991120.html