printer om cd's te printen

hi

Ik zoek snel een simpele en goedkope inkjet printer om voornamelijk CD’s te voorzien van logo en tekst en foto. Wie heeft er ervaring mee en kan er een aanbevelen.

Gr.

Kees

Epson R100...

Da's een snelle reactie. mijn dank daarvoor. Maar ik zie nergens enige info over de R100, is deze nog wel in productie? Er is wel een Photo R200, maar het is niet duidelijk of deze Cd's print op de site van Epson.

Ja, de R200, R300 en de R1800 kunnen op CD's printen. De R100 is al wat ouder, wellicht wordt deze niet meer gemaakt.

De R220... heb ik nu besteld bij inktjewinkel.nl 95 euro incl. en 8.50 voor het versturen.

Nogmaals bedankt voor de aanwijzing.

Groet

Kees

Canon ip5000 bevalt me prima.

Ik heb speciaal hiervoor een Epson R300 aangeschaft. Ik print vanuit illustrator en dat gaat goed. Als je eenmaal hebt uitgevogeld waar je ontwerp op je vel moet staan om precies op de CD tercht te komen dan werkt het prima, retestrak en erg nauwkeurig. Enige is dat de kleuren nooit zo mooi verzadigd worden als op inktjetpapier.

Canon ip 4000 doet het mij mij ook goed

Office center heeft 4 verschillende staan, geloof ik!! En zeker drie keer bedenken voor je 'n epson koopt....(doemaarcanon)

Canon IP 5200 bevalt mij heel goed. Print zonder problemen op cd/dvd.