Printer opend niet in OS9.2.2

Mijn vraag is de volgende: ik heb onlangs mijn imac geupdate naar 9.2.2. Maar als ik programma's installeer die een nieuwe printer driver installeren kan ik niet meer in de pagina-instelling venster komen. Ik heb zo'n idee dat het met de printing-Lib heeft te maken! Wie kent dit probleem en natuurlijk de oplossing voor dit probleem?

Olbo

dat is raar!

mijn Ibook draait ook onder 9.22 maaruh nx geen probs…

Kun je wat specifieker zijn, dit heb ik nog nooit gehoord. In welk proggie bv heb nu dan last?

Het probleem doet zich overal voor waar ik pagina-instelling of print kies uit het Archief menu (of het menu waar de printer zich bevindt). Dus het probleem zit op systeemniveau en ik denk dat ik dus in het systeem moet zijn. Ik eigenlijk gehoopt dat dit probleem een bekend probleem zou zijn....

heb je wat aan deze search link?

http://WWW.google.nl/search?q=printerproblemen&ie=ISO-8859-1&hl=nl&lr=[/url]

Dit probleem komt wel voor als je de regelpanelen ~ Suitcase 9 MenuFonts™ en ~ATM™ gebruikt in combinatie met sys9.1 of nieuwer. Als je de opstartvolgorde wijzigt (bijvoorbeel een spatie achter de tilde bij ~ Suitcase 9 MenuFonts™ en dan herstarten) zou het opgelost moeten zijn. Hoop dat je hier iets aan hebt.

Nou, ik vond het een rare oplossing, maar toch is het de oplossing. bedankt!!!