Ik heb een HP PSC 950 printer. Die het altijd perfect heeft gedaan, maar sinds ik ge-upgrade ben naar 10.3 (Panther) doet hij niet altijd wat ik wil. Ik heb de printerdriver ook ge-upgrade naar de nieuwste versie.
Als ik iets wil printen en de iMac staat al langer dan een half uur aan dan kan ik niets printen. De enige manier om iets geprint te krijgen is om de iMac opnieuw op te starten en dan vervolgens te printen. En dat gaat dan probleemloos. Totdat ongeveer een half uur voorbij.
Verder zijn er 2 gebruikers op de iMac. Aan mijn kant is bovenstaande de oplossing. Aan de andere kant wil de printer helemaal niets doen. Ook niet na opnieuw opstarten.
Ik ben al verschillende keren met de HP helpdesk aan de slag geweest, maar daar krijg alleen van die stomzinnige oplossingen zoals: Je hebt de driver niet op de juiste manier geinstalleerd of bij ons werkt de driver probleemloos dus aan de driver kan het niet liggen. M.a.w. het ligt aan mij.
Wie zou er zo een oplossing weten voor dit probleem?[/i]
zoiets heb ik ook wel. Ik gebruik de hpijsdriver (prima driver!!!) die aangefft dat de geen verbinding is met de printer. ff het usb kabeltje loskoppelen en weer aansluiten is bij mij de oplossing.
[quote:cbd0014b2f="ScubaMac"] ff het usb kabeltje loskoppelen en weer aansluiten is bij mij de oplossing.
succes[/quote:cbd0014b2f]
Dat kan toch niet de oplossing zijn. Printer moet het gewoon kunnen doen wanneer jij wil dat hij het doet. Het kan toch niet zo zijn dat je van die noodgrepen moet doen om iets te kunnen printen.
Ik heb dit probleem ook met een HP printer en ik denk dat de miserie is begonnen sinds ik een tweede gebruiker heb aangemaakt.
Kan er ergens iets mis zijn gegaan met Unix instellingen (cups of zo )
Bij mij ook na herstart kan ik printen en na een uurtje computergebruik is herstart de enige optie.
Ik heb ook al met de personen van HP aan het onderhandelen geweest maar zonder succes