Printer Probleem

Hey,

Onlangs wou ik printen in mac os 10,1 en mijn printer was nog niet toegevoegd. Dus ik even gaan zien hoe ik dat kon doen. Al direct gevonden maar dan komt het probleem.
[img:5f4de01827]http://www.macosx.nl/forum/album_pic.php?pic_id=170[/img:5f4de01827]

Ik snap het niet echt want onder OS 9,2 werkte ie perfect.

Wie weet raad voor mij? :innocent:

Voor OSX is een andere driver nodig. Deze is in middels te downloaden op: http://www.lexmark-europe.com/emea/europe/driver/index.html

Merci voor de link.

Maar ik vind mijn printer Lexmark Z43 niet terug in die lijst :cry:

Toen Jaguar net uit was waren er heel veel problemen met printerdrivers. Er zijn een heleboel draden die daarover gaan. O.a. een algemene driver voor alle (geloof ik) HP printers. Misschien moet je ook zoiets hebben. Staat vast wel op versiontracker. Zoek anders even op het forum.

Is al niet meer nodig. Ik heb het al gevonden Maar het stond onder lazerjet Z43 dus :D

Is het niet deze ? tomfeys

Printer drivers

Product name
Color Jetprinter Z43

DataStream
aLexmark Printing Solution

Version
2.0.6

Release date
24/10/2001

Package detail
CJMX3L1 CJMX43L1

Language
Traditional Chinese; Danish; Dutch; French; German; International English; Italian; Japanese; Norwegian; Spanish; Swedish

Operating system
Mac OS X; Mac OS X (10.1); Mac OS X (10.1.5); Mac OS X (10.2)

Application
Macintosh

Package type
Driver file

File size
17247321 Bytes; 5984 Bytes

Instructions
For easiest install on your OSX system, open Stuffit Expander (in Applications/Utilities) prior to downloading the file. This will cause the file to expand automatically once download is complete. These files/folder will be created CJMX43L1.hqx, Lexmark Z43.sit, and Lexmark Z43 (folder). In the Lexmark Z43 folder, double click the file “Lexmark Z43 Installer” to begin the install. The other files are no longer needed. Then, follow the on-screen instructions. Complete installation instructions are available in CJMX3L1.pdf. NOTE for OS X 10.2 (Jaguar) and greater users: During installation, AFTER YOU HAVE ADDED THE PRINTER IN PRINT CENTER… Click the Print Center icon in the dock, then, at the top of your screen, in the menu bar beside the Apple icon, click Print Center, then click Quit Print Center and continue the installation.

Click here to detach file
cjmx43l1.hqx

Category
Inkjet

Abstract
Lexmark Z43 Series Driver from Mac OS X 10.0.3 to 10.1. Driver Version 2.0.6.

Oeps Sorry late reactie.

is niets :)

Was inderdaad de die :wink: