Printopdrachten worden spontaan gestopt (HP 1220)

OSX 10.2.8 icm een HP DeskJet 1220... Printer verschijnt keurig in afdrukbeheer, maar vanuit verschillende programma's (Photoshop, TextEdit en Safari) komen mijn opdrtachten maar niet bij de printer.

Ik krijg keurig een balkje te zien met “Printerverbinding wordt geopend”, maar ne een tijdje staat er dan dat de afdruktaken zijn gestopt. Op welke knopt (zowel in Afdrukbeheer, als op de printer) maakt geen verschil… :-S

De printer werkte onder OS9 keurig, zowel met, als zonder PressReady en doet het vanaf de PC ook nog keurig… Ik zie het dus als een softwareprobleem, maar hardware lijkt mij de geschikte plek.

Precies hetzelfde gehad, met dezelfde printer. Opwaarderen naar 10.3 heeft het probleem bij mij verholpen. Bij 10.3 zitten ook o.a. de GIMP printerdrivers, deze werken prima.

Hmz... opwaarderen naar 10.3.... klinkt leuk...maar ik heb geen 10.3...en Poisoned wil er ook geen werkende versie van uitspugen :evil:

Maar alle gekheid op een stokkie… in 10.2.8 zou het toch ook moeten lukken?

…en dan ben ik ook nog op zoek naar de orzaak van het probleem…

Laatste printerdriver van HP gedownload? Wil ook wel eens helpen.

Ja geprobeerd... maar dan krijg ik een installatie van HP deskjet 2.0, terwijl afdrukbeheer zegt dat e printer onder 1.4.x draait.... schiet dus niet op met installeren