printprobleem Photoshop OS 10.2

:( Wie heeft de oplossing voor mijn printprobleem? Ik gebruik OS 10.2 Photoshop 7 en een Epson 950 printer maar foto's printen ho maar. Vanuit mail of word tekst printen gaat uitstekend. in het printcenter blijft het bij taak wordt verwerkt en vervolgens gebeurd er niets.

Misschien is de afbeelding te groot om naar de printer te sturen? Want een printer heeft ook een bepaald geheugen, en als er veel tegelijk moet worden geprint (zoals bijv. 250 pagina's) dan doet hij bij mij ook niets (Canon BJC 2100). Misschien kan je de afbeelding verkleinen?? Succes ermee.

Wat Jesper zij zou inderdaad kunnen, maar het zou wel vreemd zijn want OS X heeft toch dynamisch geheugen?? (Dat wordt dus vergroot als het meer nodig heeft) Ga naar Macintosh HD > Programma's > Hulppgrogramma's > en open Afdrukbeheer. Hiermee worden alle pagina's uitgeprint. Misschien staat daar de fout aangegeven.

Je kan ook nog in Photoshop zelf even kijken of alles goed staat.
Bijvoorbeeld bij Page Setup en bij Print.
Bij Print kan je ook voor de optie ‘scale media to fit’ aanzetten zodat alles op 1 pagina past! Is handig als je bestand net iets groter is als past op een A4’tje.

Dennis