Prisma-woordenboeken niet voor Mac

Uitgev. Spectrum brengt een nieuwe reeks Prisma-woordenboeken uit met cd-rom, jawel, alleen geschikt voor Windows. Een mailtje hieromtrent van mij aan hen werd beantwoord met de medeling dat een Mac-versie te duur zou zijn wegens te weinig Maccers. Ik heb dan enig protest laten horen, maar dat zal wellicht niet veel helpen. Daarom geen Prisma-woordenboeken meer voor mij. :( Of redeneer ik helemaal fout?

Dan ook geen Van Dale meer? :whistling: :innocent:

[quote:9b0aa347d2="michelvdb"]Dan ook geen Van Dale meer? :whistling: :innocent:[/quote:9b0aa347d2]

Tja, ik heb eraan gedacht, maar helemaal zonder woordenboeken gaat moeilijk. En die Van Dale had ik daarenboven al van voor de cd-rom-tijd.
Btw, draaien die dingen onder Virtual PC ? Of zijn er die wel een Mac-versie hebben?

Volgens mij maakt van dale ook geen mac-versie meer. Je kunt nog wel woorden opzoeken op hun site.

Ook buitengewoon gemakkelijk is:

http://www.euroglotonline.nl/[/url]

[quote:7e08755c5d]Geen woordenboeken meer voor de Mac[/quote:7e08755c5d]

Zou het daarom zijn dat veel macosx-ers zo’n moeite hebben met de d en de t? :mrgreen:

[quote:6a8e7f1acf="markj"][quote:6a8e7f1acf]Geen woordenboeken meer voor de Mac[/quote:6a8e7f1acf]

Zou het daarom zijn dat veel macosx-ers zo’n moeite hebben met de d en de t? :mrgreen:[/quote:6a8e7f1acf]

Juisd. :smiley: