Pro Evolution Soccer 6 roeleert over FIFA 07

Ik heb het spel nu al een paar dagen in huis en ik moet seggen het roeleert weer als nooit te voren. PES5 vond ik bagger omdat ze het spel aardig verknald hadden maar met deze versie 6 is het weer helemaal top.

Meer mensen die deze positieve ervaringen hebben met het nieuwste speeltje
van Konami?
Oh en voor de voetballiefhebbers: Ik heb gisteren bijvoorbeeld met ons aller Ajax
in de Kuip die dokwerkers(in topplayer stand) met 0-3 verslagen :evil:

Laatst even FIFA 2007 gespeeld en dat vond ik best redelijk. Jammer dat het er niet voor de Mac is. Dat PES dus wel begrijp ik?

[quote:43602d3b00="Emiel"]Laatst even FIFA 2007 gespeeld en dat vond ik best redelijk. Jammer dat het er niet voor de Mac is. Dat PES dus wel begrijp ik?[/quote:43602d3b00]

Ook niet voor de Mac.

PES 6 heb ik ook. Draait goed op mijn Mac Mini.

Mij lukt het niet om op Top Player te spelen. Professional gaat me wel goed af.

PES 5 (sinds ik me Mac Mini heb) kapotgespeeld. Nu met PES 6 weer! :smiley:
Ook speel ik de Sims 2 op xp. Draait simpelweg soepeler dan op OSX en ik heb er nog eens een megapack voor gekregen met alle sets in het nederlands 8)

Fifa is gewoon slecht. Al vanaf de eerste deel van Pro Evolution Soccer. PES speelt veel soepeler dan Fifa en is gewoon veel leuker.

En met PES kan je "Oh zo heerlijke" doelpunten maken.

Omhaal
uit de lucht in 1 keer op de slof. MEgahard schot door 't midden.
Kopballen -> duikend!

En de velden zijn neit zo beroerd lelijk als bij Fifa. (Op in veld na. Dat veld lijkt net een akker!)

[quote:3e375fa9c0="Rickje"] Op 1 veld na. Dat veld lijkt net een akker!)[/quote:3e375fa9c0]

Dat is juist realistisch, moet je het veld van Spartak Moscow zien in de winter, en heb je wel eens gespeeld bij DOB in nichtevecht :wink: Das ook zo’n knollenveld…

Ik aanbid PES, of heb dat iig lange tijd gedaan. Ik mis de tijd van het met zn 10en op de beamer onder het genot van een drankje een PEStoernooi te houden :oops:

FIFA vind ik inderdaad bagger, heb tientallen mensen al laten ‘switschen’ omdat ze PES niet eens kennen. Net als Apple de betere underdog :stuck_out_tongue:

Heb dit spel ook al een tijdje op ps2, lekker verslavend, speel het iedere dag wel een paar uur ipv naar de les te gaan :P .

pes6 _0_

duidelijk pes6, hoewel ik pes4 misschien wel het beste deel uit de reeks vind.

Ik heb nu een speler gekocht in de Master League. Ssuuuuuuuuuper goed!

Ben - Hatira heet hij. Werkelijk super goed. Is een aanvallend middevelder, maar is nu is wel mijn topscorer! Schiet supergoed en is supersnel!

Naja, ik vind het een super speler. Een aanrader voor de andere “PESsers”:wink:

Je hebt gelijk Ook als je het bekijkt van de console kant ownt PES6 gewoon heel Fifa