Pro Mouse - raar probleem

Wie oh wie kan mij vertellen waarom mijn Pro mouse soms zo raar doet? Het probleem is, dat wanneer ik met de curser naar boven of beneden wil, hij juist de andere kant op gaat. Hij doet dit niet constant, maar af en toe, wat kan hier de oorzaak van zijn?

Groeten,

Willem

Een te reflecterende of te witte/donkere ondergrond? Een stofje voor het lensje van het optisch systeem?

Ik gebruik een geplastificeerde muismat waar meerdere kleuren, zowel donker als licht op staan, dus dat zou evt. het probleem kunnen zijn.

[quote:post_uid0="Mac-ofiel"]Ik gebruik een geplastificeerde muismat waar meerdere kleuren, zowel donker als licht op staan, dus dat zou evt. het probleem kunnen zijn.[/quote:post_uid0] Hoi hoi

Ik weet niet of dat het probleem kan zijn, heb zelf ook de Pro Mouse, en gebruik daar een gekleurde( zowel licht als donkere) Apple Mouse mat onder, en heb geen problemen mee.

M.A.A.

[quote:post_uid0="Mac-ofiel"]een geplastificeerde muismat[/quote:post_uid0] Dat zou weleens verkeert kunnen reflecterende, waardoor het fout kan doorkomen, probeer eens een andere muismat..

Hoi Appeltje/Adriaan,

Ik denk dat ik het eerst even zonder muismat probeer en moet anders maar een andere kopen, denk dat ik binnenkort vanuit Arnhem maar eens naar Woerden rijdt, want ik hoor zulke goede berichten over MacHouse dat ik nieuwsgierig wordt.

Gr,

Willem

[quote:post_uid14="Mac-ofiel"]Hoi Appeltje/Adriaan,

Ik denk dat ik het eerst even zonder muismat probeer en moet anders maar een andere kopen, denk dat ik binnenkort vanuit Arnhem maar eens naar Woerden rijdt, want ik hoor zulke goede berichten over MacHouse dat ik nieuwsgierig wordt.

Gr,

Willem[/quote:post_uid14]
Hoi Mac-ofiel

Goede keus om naar Woerden te rijden . Koop je daar niet teveel, anders blijft er voor ons niets meer overI; , maar of het aan de kleuren kan liggen, misschien heeft het te maken met gladde, of ruwe ondergrond

Mijn matje is ruwachtig waar ik met de muis over heen gaat.
(deze moeie Apple mat heb ik  NIET in woerden gekocht, maar via de online store besteld)

Suc6 met je mouse mat en in Woerden M.A.A.

Het is absoluut je muismat. Ik heb precies dezelfde problemen gehad. Had eerst een geplastificeerde met verschillende kleuren, daarna een volledig zwarte en was het verschil.

Ik heb een Logitech draadloos en optisch gekocht, maar ik heb spijt. Allereerst is hij hartstikke zwaar en log en merk ik dat ik vrij snel RSI-verschijnselen krijg, bovendien ging hij na een maand kapot en repareren duurt 5 weken (en ik heb hem bijna 1,5 maand in de kast laten liggen) nu gebruik ik al een hele tijd mijn pro mouse weer en ik moet zeggen… Heerlijk. Ik heb geen muismat meer onder mijn muisje (mijn tafelblad is niet helemaal egaal, dus een enkele keer schiet hij de verkeerde kant op, maar dat neem ik nu voor lief) en de RSI-klachten komen pas veel en veel later, ik heb dus vrijwel geen last meer. En scrollen… doe ik met de pijltjestoetsen :stuck_out_tongue:

Ik mis mijn logitechmuis als kiespijn en heb spijt dat ik hem gekocht heb! Hij vreet ook stroom!!

Ik zou als ik jou was beginnen met een goeie muismat, of (afhankelijk van het tafelblad) zonder muismat. En mocht je toch een muis willen kopen, zorg er dan voor dat hij niet te zwaar is en niet te groot/hoog, scheelt op RSI-gebied.

Succes Willem!

Hallo Appeltje en Jeepee,

Appeltje om je gerust te stellen, ik laat mijn creditcard wel thuis, dan hou ik mijn aankopen misschien in de hand :smiley:

Jeepee, bedankt voor je advies. Ik heb vandaag een egale muismat meegenomen van mijn werk en tot nu toe werkt de muis goed.

Groeten,

Willem

[quote:post_uid14="Mac-ofiel"]Hallo Appeltje en Jeepee,

Appeltje om je gerust te stellen, ik laat mijn creditcard wel thuis, dan hou ik mijn aankopen misschien in de hand  :D

Jeepee, bedankt voor je advies. Ik heb vandaag een egale muismat meegenomen van mijn werk en tot nu toe werkt de muis goed.

Groeten,

Willem[/quote:post_uid14]
hoi hoi

mag wel meenemen, als je dan ff meldt wanneer je naar woerden gaat, dan ben ik er ook ahahahahhaha  ;)

goed om t elezen dat je nu zonder problemen, met je muis kan werken, ja ik heb er ook geen problemen mee, maar mijn muismat is NIET glad, hij is wat stroever, misschien dat daarom ik GEEN problemen hebt.

suc in woerden als je gaat, en met je muisje uiteraard

mijn appeltje anja

[quote:post_uid3="mijn appeltje"]hoi hoi

mag wel meenemen, als je dan ff meldt wanneer je naar woerden gaat, dan ben ik er ook ahahahahhaha :wink:

goed om t elezen dat je nu zonder problemen, met je muis kan werken, ja ik heb er ook geen problemen mee, maar mijn muismat is NIET glad, hij is wat stroever, misschien dat daarom ik GEEN problemen hebt.

suc in woerden als je gaat, en met je muisje uiteraard

mijn appeltje anja[/quote:post_uid3]
Hoi Appeltje,

Zoals je ziet heb je goed uitgelegd hoe het citeren werkt, dank je wel.
ik vind het zelf ook altijd makkelijker om aan de hand van voorbeelden iets uit te leggen, waarbij mensen gelijk mee kunnen kijken.

Ik zie het al voor me, met z'n 2-en shoppen in Woerden :smiley: Kan ik gelijk een tweede baantje nemen :wink:

Gr,

Willem

Hoi Willem

Leuk dat het gelukt is, maar zeker zo leuk  dat je nog even hier komt melden, kunnen andere maccers zien, dat ik ook nog uit kan leggen haha

Shoppen samen , dat lijkt me wel wat, al kopen we niets, gewoon met andere maccers, lekker weg kwijlen bij al dat moois, en maar dromen

groetjes en wie weet, komt er een dag dat we met alle maccers van hier nog eens gaan shoppen, lijkt me wel wat

mijn appeltje Anja