Pro Speakers

Ik heb net m'n nieuwe Pro Speakers binnen en waaaaah wat zijn ze MOOI!! En ze klinken ook nog eens lekker, en ze zijn mooi en ze klinken lekker!! ;]

Nu nog die woofer erbij en dan is het weer compleet ;]

Gefeliciteerd!!! :lol: 8)

Ja leuk he ? Ze maken je Mac somehow meer "af". Het is ineens een soort eilandje met mooie proportie's, Twee bolletjes, ik heb zoiets al eens ergens anders gezien..... :oops:

Ik ga heel m'n bureau leeg maken denk ik, alleen mooi de Mac erop, en de rest gooi ik allemaal achter de monitor, dan zie je niks meer van die Windows bak die onder m'n bureau staat. ;]

maken uw pro speakers soms geen overdreven trillend geluid? Vooral bij een hoge bass?!

hmm, voor de rest kwalitatief zeer goeie boxjes :slight_smile:

ben er ook tevreden over!

alhoewel ze niet echt van mij zijn :slight_smile:

ik heb ze nu eventjes in bruikleen

Ik heb m'n Squarepusher CD even opgezet om te kijken of het trilt, maar ik merk geen extra trillingen bij flink veel bas. Wat gebeurt er eigenlijk als je de bijbehorende basswoofer aansluit? Krijgen de Pro Speakers dan minder bas voor hun kiezen omdat de woofer dat op zich neemt?

Klopt Mirg,

Met de iSub worden de lage tonen van de Pro Speakers weggenomen. Kunnen ze doen waar ze echt voor bedoeld zijn: middel en hoge tonen. Samen met de iSub kan je er behoorlijk wat herie meemaken zonder vervorming. Was het geld meer dan waard. In je systeem voorkeuren kan je de iSub harder of zachter zetten. Bij spelletjes of bepaalde muziek is het leuk om de iSub lekker te laten blazen :slight_smile:

Hey hartstikke bedankt! ;] Dat ding ga ik dus meteen bestellen, noujah, over 2 weken, want ik zit aan m'n cc limiet, ik heb maar een zwak simpel kaartje ;] Kon ik maar gewoon 2 weken slapen, dan hoef ik niet te wachten. ;]

Ik werk op een 'oude' iMac DV Snow ('01) en ook heb heb een iSub besteld. Meer nog: dit weekend is hij binnen! Maar die pro speakers hef ik niet, want die build ins zijn voor mij ook al deftig hoor.

En reviews op internet vetelden mij doordat de iSub de bass uit je build-in speakers wegneemt deze nog luider blazen !!!

En het schijnt ook dat die speakers die ze bij alle macs leveren (iMac, Powermac, Pro Speakers, …) aan gelijke kwaliteit presteren als monitors die ze gebruiken in studio’s !!! (dan wel in kleine versie natuurlijk…)

Wat moet je nog meer hebben voor geluid 8)

[quote:cf898439f5="Murfel"]Wat moet je nog meer hebben voor geluid 8)[/quote:cf898439f5]

SoundSticks natuurlijk! :stuck_out_tongue: Of de Creature-speakers van JBL (inmiddels ook van Harman Kardon).

Ja daar is het een beke te laat voor!

De iSub wordt geleverd in twee versies.

De stand-alone versie heeft geen extra usb-hub om de soundsticks aan vast te hangen. De iSub die dat wel heeft moet je tesamen met de soundsticks kopen en dit is dan wel direct een pak duurder.

Natuurlijk heb je dan wel die lekkere soundsticks maar een arme student als ik kan dat niet betalen hoor! :wink:

[quote:bf49ba1fb7="Murfel"]De stand-alone versie heeft geen extra usb-hub om de soundsticks aan vast te hangen. De iSub die dat wel heeft moet je tesamen met de soundsticks kopen en dit is dan wel direct een pak duurder.[/quote:bf49ba1fb7]

Dat is geen USB-hub, maar goed. Nog veeeeeeeeel belangrijker is het feit dat de iSub een groen ledje heeft, en die van de Soundsticks een blauwe! :wink:

OK geen usb-hub dan (muggenzifter! ;) ) Wat is het dan wel? En ik hoorde van iemand dat er sites bestaan over mensen die hun iSub tunen (qua uiterlijk dan) weet je toevallig welke sites.

[quote:705504eb09="Murfel"]OK geen usb-hub dan (muggenzifter! ;) ) [/quote:705504eb09]

Let wel: muggeNNNNNzifter. Met tussen-N.

[quote:9952b7d3d8="Murfel"]Wat is het dan wel?[/quote:9952b7d3d8] Eh... Kweenie. Ik heb geen idee welke kabeltjes gebruikt worden voor het babbelen met de Sticks vanaf de iSub, zal wel een audiostandaard zijn ofzo...

Ik zal thuis nog eens gluren of er in het niet-koeterwaals iets op staat. :idea:

Joepieeeee !!! Net een mail gekregen dat ook ik trots bezitter ben geworden van een iSub !! Danku! Danku! Haha!! Nu gaan we es lawaai maken he!!

Ik stel voor dat we allemaal es tesamenkomen met onze iSubs en ermee een gebouw met de grond gelijk maken :evil:

Nu ja, eum, weet er toevallig iemand urls van die sites waar men iSubs tuned??

Ik heb nog een paar vraagjes trouwens:

• Wat zijn die soundsticks? Zijn dat gewoon speakers? Ik heb al Pro Speakers, dus dan heb ik die soundsticks niet nodig toch?

• Waar kan ik een goede USB hub kopen? Ik moet wel een hub hebben met extra voeding, want ik heb een Wacom A4 tablet wat zo veel stroom trekt dat ie echt een eigen USB poort nodig heeft. Als ik hem op m’n keyboard aansluit geeft het ding een melding over dat hij niet genoeg powerrrrrrr heeft. Waarom heeft die PowerMac van mij maar 2 USB poorten eigenlijk?!?

Waar hebben jullie die iSub besteld? Gewoon in ned. of met creditcard in buitenland? 59 dollar is niet duur, vind ik.

Ik ken wel: http://www.harman-multimedia.com/
(ook voor soundsticks Mirg)
Goede intro ‘the gouvernement denies their existance’ en ‘attack of the killer speakers’. Mooi ontwerp die JBL creature!

[quote:8dd63029ad="Mirg"]- Wat zijn die soundsticks? Zijn dat gewoon speakers? Ik heb al Pro Speakers, dus dan heb ik die soundsticks niet nodig toch?[/quote:8dd63029ad] Soundsticks is een leuk ontworpen speakersetje bestaande uit twee prikkers met 4 tweaters, en een iSub basspeaker. Heb je een iMac met Pro Speakers, dan heb je die Soundsticks niet nodig. Verschil is ook dat de Soundsticks via USB aan de Mac hangen, en dat maakt ze iets flexibeler.

Ik heb een Powermac G4, maar dus net nieuwe Pro Speakers. ;] Ik ga nog wel een iSub kopen, maar dan zonder soundsticks dus. Thanks ;]