Pro Speakers

Ik heb Pro Speakers bij mij iMac G4 Zijn echt geweldige dinge

Geluid is echt helemaal top :smiley:
Je ziet 'm gewoon trillen als het geluid hard staat

Geef je mening over de Pro Speakers :smiley:

Het geluid lijkt goed, maar het mist elke vorm van laag. Logisch, want het zijn maar kleine bolletjes. Dus wil je de kwaliteit fors opschroeven, ga dan op zoek naar een iSub.

Ach ja, ze klonken best aardig. Er zijn betere speakers, maar in combinatie met een iSub is het leuk. Zonder iSub vond ik het geluid maar matig.

Die bolletjes zijn prima luidsprekers. Voor niet-audiofielen meer dan voldoende. En vele malen beter dan de ingebouwde speakers in de huidige iMac.

Ik had ook de pro speakers met die speciale aansluiting. Totdat ik een g5 kocht en de speakers niet meer pasten op de aansluiting. Ik moest toen voor zo'n 60 euro een speciale usb naar jacktulp achtige aansluiting kopen. stelletje afzetters.

ojah! het geluid is shit als je het vergelijkt met mijn nieuwe set van Creative de I-trigue 3400
verder is deze set in 10 verschillende kleuren te krijgen en kost slechts ongeveer 85 euro.
das pas waar voor je geld, en de vormgevening is ook OK!

[quote:594685162d="Petje"]Ik had ook de pro speakers met die speciale aansluiting. Totdat ik een g5 kocht en de speakers niet meer pasten op de aansluiting. Ik moest toen voor zo'n 60 euro een speciale usb naar jacktulp achtige aansluiting kopen. stelletje afzetters. [/quote:594685162d] :grrr: Leert Apple het dan nooit? :x

[quote:1dac5e7591="vogel"] :grrr: Leert Apple het dan nooit? :x[/quote:1dac5e7591] Zo lang hun klanten het niet leren niet, nee. :evil:

Hoe ziet dat er uit? Of hoe heet zo'n conversie setje?

Moet namelijk bolletjes koppelen aan een nieuwe MacBook

Zo'n 'setje' heet een iFire (van Griffin). Ze worden niet meer gemaakt, maar op eBay zie je ze nog wel eens langskomen.

Lekker dan.... :D