pro warehouse

heeft iemand ervaring met pro warehouse? want ik wil een macbook daar kopen.

ja, zeer goede ervaring. levertijd kan langer zijn dan gewenst. Voor al het overige een dikke 10.

Mijn Imac komt er ook van , Super service .

kijk ook ff op www.macdiscount.nl de spullen die daar verkocht worden en geveild komen ook van Prowarehouse af .
hier kan je bij de agenda terug zoeken in de reacties die er bij de aanbiedingen staan hoe de andere mensen de service hebben ervaren.

hier is nog zo’n draadje ; http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1616339&highlight=prowarehouse#1616339

ik kan mijn vader ook vragen of die hem wil af halen, misschien is dat korter. maar bedankt voor je reactie.

[quote:e8d99f8836="apple_fan"]heeft iemand ervaring met pro warehouse? want ik wil een macbook daar kopen.[/quote:e8d99f8836]

ik heb er een zeer goede ervaring mee, lage prijs (zoals reeds opgemerkt kijk ook op macdiscount, daar kan je gunstig kopen bij prowarehouse via een veiling die gemiddeld 8 minuten duurt en regelmatig terugkomt)

Garantie afhandeling is prima en dat met lage prijzen en meestal geleverd met meer intern geheugen als de standaard apple configuratie.

reageren ook goed / snel op emails.

sucses.

Een macbook met 2GB aan geheugen en een remote, is nog goedkoper dan een macbook met 1GB aan geheugen zonder remote bij apple.

Prima tent!

ProWarehouse is de beste Apple boer bij mijn weten! Superservice, klantvriendelijk, spontaan,... Kortom super place 2 be! Mvg,

Kijk voor een mooie aanbieding ook eens bij: http://www.digitalview.nl

[quote:b3fa8e05af="martinschenderling"]Kijk voor een mooie aanbieding ook eens bij: http://www.digitalview.nl[/quote:b3fa8e05af]

Wat voor aanbieding hebben die dan?

Mijn MBP komt ook van Pro Warehouse. Leuke zaak en snelle reacties op e-mails inderdaad. Ook goed telefonisch te bereiken. Kan het dus wel aanraden.

Digitalview aanbieding:

Mac Pro bundel bestaande uit Mac Pro 2.8 Ghz + 20 Cinema Display Van: Euro 2.625,00 voor: EUR 2.419,00

Is dat incl. BTW :o

Nee...

Mac Pro bundel bestaande uit Mac Pro 2.8 Ghz + 20 Cinema Display Van: Euro 2.625,00 voor:
EUR 2.419,00 (2.878,61 incl)

Was het maar waar… :cry:

[quote:f9e2a66a7b="martinschenderling"]Digitalview aanbieding:

Mac Pro bundel bestaande uit Mac Pro 2.8 Ghz + 20 Cinema Display Van: Euro 2.625,00 voor: EUR 2.419,00[/quote:f9e2a66a7b]
dat ligt een beetje uit mijn budget

Was dat niet vroeger DeNieuweMacWinkel op de Ceintuurbaan, daarna de Van Woustraat en daarna de Weteringsschans??? In dat geval... toptent, jammer dat ze geen winkel meer hebben...

[quote:3e6545088b="apple_fan"]dat licht een beetje uit mijn budget[/quote:3e6545088b] Gaat er nog geen ligtje branden :wink: Mvg,

[quote:711e386ca4="KingAchille"][quote:711e386ca4="apple_fan"]dat licht een beetje uit mijn budget[/quote:711e386ca4] Gaat er nog geen ligtje branden :wink: Mvg,[/quote:711e386ca4] heb het aangepast.

Dit is een topzaak. Service is super. Ze hebben mijn macbook pro (3 Maanden buiten garantie) Zelfs nog onder garantie gerepareerd. (940 euro) Dit is inderdaad te goed om waar te zijn mocht je nog twijfelen. Heb gister nog een 2e mbp besteld.

Niets mis mee en goede service.

Groeten, Job

Dat is leuk om te weten aangezien ik daar vorige week ook een MBP gekocht heb :)