Probleem: aanwijzer blijft naar links gaan.

Hallo,

Een beetje lastig uit te leggen, maar mijn probleem is het volgende.
Wanneer ik bv. in Quicktime zit, schuift mijn volumeknop automatisch helemaal naar links.
Hetzelfde gebeurt bij :apple: -tab. Hier gaat de aanwijzer ook automatisch helemaal naar links zonder dat ik op de pijl druk of wat dan ook. Ik heb even mijn toetsenbord eruit getrokken om te kijken of het misschien daar aan lag, maar dat is niet het geval. Ik heb last van dit probleem sinds ik de laatste security-update heb geinstalleerd. Weet niet of het er iets mee te maken zal hebben.

Wie geeft me de juiste raad?

Groeten Frank

Al een ander toetsenbord geprobeerd?

Probeer anders eens de combo-updater er opnieuw overheen te gooien, vaak wil dit wel helpen tegen dit soort rare problemen...

Let wel op dat je de juiste pakt… intel of PPC (dat kon ik niet uit je verhaal afleiden)

Ik had eens mijn wacom pen op de wacom liggen... ®® deed rare dingen, kwam ik pas laat achter, jij mss ook een wacom ? :?

Nee ik heb geen Wacom tablet. Mijn probleem is inmiddels opgelost. Vraag me niet wat ik gedaan heb, maar het leek alsof het verdwenen was nadat ik Frontrow een keer gestart had.

Even nieuwsgierig: hoe kun je FrontRow starten? Mooi trouwens dat het probleem in ieder geval over is.

Rudy

frontrow start je met je apple remote hé ;)