Probleem bij plaatsen geheugen in onderste slot Pismo

Alles gaat goed tot op het moment dat de processor-module er uit moet. Vlg. de gebruiksaanwijzing moet je daarvoor aan het desbetreffende tabje trekken en de module komt eruit, maar bij mij zit er aan de bovenkant wel een beetje beweging in maar aan de onderkant absoluut niet. Weet iemand iets? Bij voorbaat hartelijk dank!!

is een tijd geleden dat ik daaraan geknutseld heb,dus ik weet niet precies wat je bedoeld, maar heb je iets aan deze foto handleiding:

http://www.pbfixit.com/Guide/6.7.6.html

Heb je het heatsink, aan de linker kant, los geschroeft? Je moet wel flink kracht zetten om de connector los te trekken.

Bedankt alvast voor de reacties.

@ ming, daze handleiding had ik ook al gezien, hij wijkt alleen af van de Apple handleiding. Zie hieronder.

@MicMac: In de Apple handleiding staat niet dat je de heatsink los moet schroeven maar dat als je aan de tab trekt het geheel eruit komt. Weet je zeker dat dat moet?

Dit is de link naar de Apple handleiding. Wel 2.nog wat Mb!!

http://manuals.info.apple.com/en/PowerBookG3_FirewireSettingUp.PDF

Als je vanaf de processor de geleider volgt komt kom je bij het gedeelte met de ribbels (vierkantte gedeelte) daar onderaan bevind zich een lange schroef, deze moet je los draaien om de processor kaart te kunnen verwijderen. Zie ook step 2. op blz 58 van je boven genoemde handleiding.

Gr. Michael

Hoi Michael,

Die schroef had ik wel losgedraaid (bij dit soort benauwde werkjes hou ik mij heel goed aan de gebruiksaanwijzing! ), maar zoals ik al zei aan de onderkant is er absoluut geen beweging in te krijgen.
Weet je misschien nog iets?

Groet, Frank.

Hoi Frank,

Vervelend, misschien ,met goed beleid, de kaart aan de zijkant "oplichten"eventueel met een hulp middel (creditcard). Wel uitkijken dat je de verbinding niet beschadigt, anders kost het je de processor kaart.
Suc6!

Hoi Michael,

Dat wordt mij toch een beetje te link denk ik. maar ik zal het nog een keer proberen. Misschien tijd om professionele hulp in te roepen.
Bedankt in ieder geval.

Is er misschien iemand, bij voorkeur in stad Groningen, die mij tegen een redelijke vergoeding zou willen helpen?
Bij voorbaat dank!