Probleem Handbrake

Ik heb een probleempje met het programma Handbrake. Het programma wil niet opstarten. Als ik dubbel klik, gaat hij in het dock 1 keer op en neer en stop er dan mee. Heeft iemand toevallig hetzelfde probleem, en weet wat ik er aan kan doen?

Draai je de juiste versie van het OS? Als het programma OS 10.4 vraagt en jij draait versie 10.3 dan zou dat bijvoorbeeld een reden kunnen zijn voor het niet opstarten.

[quote:81a2094c47="MacBjorn"]Draai je de juiste versie van het OS? Als het programma OS 10.4 vraagt en jij draait versie 10.3 dan zou dat bijvoorbeeld een reden kunnen zijn voor het niet opstarten.[/quote:81a2094c47]

ik draai 10.4.4 en heb handbrake versie 0.7.0, en de site van handbrake zegt dat deze versie voor 10.3.9 en later is. Dus dat moet het probleem niet zijn.

Zou het misschien door de nieuwe tiger update kunnen komen?

off topic:

Je hebt een leuk onderschrift meneer de moderator.
Van die nieuwe hardware! HAha

[quote:f19f374d5d="TomvK"]Zou het misschien door de nieuwe tiger update kunnen komen?[/quote:f19f374d5d]Dat lijkt me niet. Ik heb 10.4.4 en heb gisteren via [url=http://lexilyn.be/videoconversies/page2/page2.html]de site van lexilyn[/url] Handbrake geïnstalleerd. Werkt prima, geen problemen. Misschien nog even op die site rondsnuffelen... Verder heb ik geen idee of pasklare oplossing voor je.

Mijn broer heeft precies hetzelfde op zijn iBook, heb er toen niet lang mee kunnen prutsen maar handbrake deed knal hetzelfde als wat jij beschreef.

Specs: iBook G3 600 ergens Mhz en OS 10.4.3 (was het toen nog)

Heb het juist gevonden wat bij hem het probleem was, Handbrake ondersteunt geen G3 meer sinds Tiger. Daarom wou ie dus niet opstarten op zijn iBook G3

[quote:18a991104b="junkiesxl"]Heb het juist gevonden wat bij hem het probleem was, Handbrake ondersteunt geen G3 meer sinds Tiger. Daarom wou ie dus niet opstarten op zijn iBook G3[/quote:18a991104b]

Ik las bij versiontracker inderdaad het hetzelfde.

Ben al wezen zoeken naar een ouder versie van Handbrake, maar zonder resultaat. Iemand een idee hoe ik aan een ouder versie kom?

Stel dat je iets gevonden hebt, post het dan even, ben zelf ook op zoek...

maar in de tussentijd is er niks mis met ffmpegX (icm MacTheRipper vood DVDs om te zetten), mss iets moeilijker maar werkt net zo goed en kan veel meer

Ik heb een oudere versie van handbrake gevonden en die werkt goed. Hij is te vinden op de onderstaande site.

http://www.mirrors.ausmac.net/AusMac/auslist.cgi?location=Audio-SW/HandBrake