Probleem iPhoto album bestellen

Elke keer als ik een album wil bestellen upload hij slechts 62kb en daar blijft hij op hangen. Ik heb vroeger al eens een album besteld en dat ging toen zonder problemen. Heb mijn computer geformateerd en opnieuw begonnen, maar steeds hetzelfde probleem.

Iemand een idee?

Vraag al eerder gesteld. Voortaan eerst even zelf zoen op het forum :wink:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=48684

Nja, maar ik weet niet wat er in de private message staat he...

Dan stuur je jodela_ET toch een PM om het te vragen?

[quote:5161836b5e="Frulp"]Nja, maar ik weet niet wat er in de private message staat he...[/quote:5161836b5e]

In dat geval kun je ‘jodela_ET’ beter even PM’en dan er weer een nieuwe topic over starten. Op die manier houden we het forum wat overzichtelijker.

<edit> AppletjeEitje, je was me nét voor :wink: </edit>

[quote:7c35eea34b="arnohoogwerf"] <edit> AppletjeEitje, je was me nét voor :wink: </edit>[/quote:7c35eea34b]

twee hele minuten zelfs! :wink:

heb ik ook, gewoon laten gaan geduld hebben en hij zal echt uploaden..

Heb ook 5 minuten daarnaar zitten kijken (64kb), maar kreeg opeens een popup dat ie klaar was met uploaden. EN boek is inmiddels binnen

En hoe zag het boek eruit. Hoe is de kwaliteit?

Het eerste album dat ik besteld heb en dat wel lukte was een erg mooi exemplaar. Het werd door iedereen op positieve commentaar ontvangen. Soms zijn de thema's een beetje te beperkt vind ik persoonlijk, maar dat maak je dan zelf goed door een foto op bladgrootte te maken met daarin de schikking die je wenst.