probleem met Acrobat reader

Ik heb een probleem met Acrobat reader. Wie kan mij helpen?

Ik werk op een Max OSX versie 10.3
Programma is Acrobat reader NL 6.0.1

Probleem is dat ik wel het programma zonder problemen kan openen maar zodra ik een bestandje wil openen klap dan het programma eruit met de volgende foutmelding:

Link (dyld) error:

dyld: /Applications/Adobe Reader 6.0/Adobe Reader 6.0.app/Contents/MacOS/Adobe Reader NSLookupSymbolInImage() dynamic library: /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/ApplicationServices does not define symbol: _TXNClearUndo

Als ik het zelfde bestandje op de zelfe computer met de zelfde applicatie maar een andere gebruiker opend, dan aggt alles goed!
Wellicht een conflict?
Wie kan mij helpen???

BvD. groeten Jos[color=red:9bca5ec413][/color:9bca5ec413]

permissies herstellen?

1-Voorkeuren van Acrobat Reader weggooien uit ~/ Bibliotheek/ Preferences 2-Voorvertoning (Preview) gebruiken voor PDF lezen -werkt ook beter!

Schijfpermissie herstellen heb ik al zonder succes geprobeerd. Eveneals het verwijderen van Acrobat voorkeuren en zelfs het hele programma heeft niet geholpen

Ik zou: - permissies herstellen - voorkeuren weggooien (ook van gebruiker) - caches vewijderen (misschien [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18282]cocktail[/url] gebruiken) - opnieuw installeren en wellicht kan de helpdesk van Adobe wat voor je betekenen?

Succes!

ik heb een gelijksoortig probleem gehad en misschien ligt de oorzaak van het probleem in volgende hoek:

ik werk zelf ook op OS 10.3 en na het installeren van acrobat reader 6, wanneer ik vanuit Quark zoals gewoonlijk mn ps-file aanmaakte om via distiller weg te schrijven begonnen de problemen.

net zoals jij hielp niks, ik had dmv sherlock alles wat ook maar van acrobat kon zijn verwijderd en terug versie 5 geinstalleerd niks hielp.

ten einde raad heb ik van mn backup schijf mn volledige systeemmap van os9 en os 10.3 op mn hd gekieperd en heropgestart… en dan was het probleem weg.

ik heb een vermoeden dat die acrobat reader 6 in conflict kwam met mn distiller 5 en van het ene probleem kwam het andere en kon ik plots enfocus pitstop niet meer gebruiken enz.

dus zoals hierboven ook beschreven,

disc permissies herstellen
alles van acrobat reader verwijderen dmv sherlock eventueel
zeker de voorkeuren
eventueel de voorkeuren uit os9 systeemmap
en als laatste redmiddel hetgeen ik hierboven heb beschreven, backup van systeemmap en library over de huidige kieperen en hopen op geluk, want het kan erg vervelend worden zijn…

Deze laatste optie is wel de laatste die ik ga toepassen. Ik heb ondertussen wel ontdekt dat versie 5 van Acrobat reader wel goed draait. Ik zoek eerst nog verder, of ik installeer een nieuwe gebruiker en ga daarin verder. Jullie horen nog van me.

Alvast bedankt voor snelle de reacties.

JR