Probleem met bleutooth apple keyboard (azerty)

Hello vrienden. Sinds ik Tiger geinstalleerd heb krijg ik bij het opstarten iedere keer dit te zien: [url]http://users.telenet.be/willemyns/scherm.jpg[/url]

Daarna volgt dit scherm: http://users.telenet.be/willemyns/Scherm2.jpg

Als ik dan op de bedoelde toets druk gebeurt er niks !!!

Het eigenaardige is dat ik met mijn keyboard gewoon kan werken, ten bewijze waarvan dit draadje…

Het is wel knap vervelend hoor. Ik was gisteren weg en mijn vriendin moest één en ander doen op de Mac maar durfde niet verder en heeft gewacht tot mijn thuiskomst ! Uren verloren.

Enig idee hoe ik dit oplos ?
Mijn dealer mailde mij een wireless keyboard updater door maar die doet ook al niks !

Wie kent de oplossing ?

Alvast bedankt

Johny

om een bluetooth apparaat te gebruiken moet het zich identificeren bij de pc dat is wat je moet doen dit moet je 1 keer doen en dan zal elke volgende keer je toetsenbord toestemming hebben met je mac te verbinden.

Ik weet het niet maar misschien wil dit helpen:

Systeemvoorkeuren > Bluetooth > Open configuratie-assistent bij opstarten als invoerapparaat ontbreekt.

Ik hoor wel of het werkt.

Had zelfde probleem. Zie reactie MarcelK . Het 'open configuratie-assistent' etc. moet je juist de-selecteren.

[quote:3371877ddb="basiel"]om een bluetooth apparaat te gebruiken moet het zich identificeren bij de pc dat is wat je moet doen dit moet je 1 keer doen en dan zal elke volgende keer je toetsenbord toestemming hebben met je mac te verbinden.[/quote:3371877ddb]

Ja Basiel, t’is net dat wat niet lukt. Ik zeg toch duidelijk: " als ik op de aangeduide toets druk gebeurt er NIETS"!

[quote:b4b645134e="jelle59"]Had zelfde probleem. Zie reactie MarcelK . Het 'open configuratie-assistent' etc. moet je juist de-selecteren.[/quote:b4b645134e]

Geselecteerd en niet geselecteerd, blijft dat verdomde scherm telkens weer verschijnen :x

Mijn BT muis verbindt sinds Tiger ook een stuk minder.

Mijn BT muis doet het een stuk beter nu ik hem bij de Systeemvoorkeuren: Bluetooth heb toegevoegd als favoriet, een aanrader.

Goeie morgen,

Daar dat probleem met die apple wireless keyboard configuratie bleef duren, heb ik gisteren in alle vroegte besloten om een clean install te doen! ( mijn printers lieten het één na één ook afweten…)
Ik ben er de hele dag zoet mee geweest.

En nu alles achter de rug is werkt alles fijn uitgenomen…

mijn keyboard word nog steeds NIET herkend maar het werkt wel :cry:

Ik vrees dat er op de lange duur weer conflicten zullen uit voortvloeien.

Ik denk dat de de toets die aangeduid word (in het tweede configuratie scherm) en die moet ingedrukt worden om het keyboard te herkennen, een toets is op een Querty keyboard en daar ik met een azerty keyboard werk met het systeem in het Engels… ???

Hier nog een dat scherm http://users.telenet.be/willemyns/Scherm2.jpg

Wie helpt me dit op te lossen

Bedankt.

misschien erg offtopic..

Hoe lang doe je met de batterijen van het keyboard & muis ongeveer ?
Ben hier nu langzaam aan de draden ook ZAT.

Met die batterijen denk ik dat ik ongeveer 4 maand doe, en ikbe een erg intensieve gebruiker!

Terug naar het topic!

Is hier nu echt niemand die op mijn vraag kan/wil antwoorden ??