Probleem met branden Hybride CD

Hallo allemaal,

Momenteel ben ik bezig met een cd-rom project dat op zowel mac als windows moet kunnen draaien. Natuurlijk kan ik gewoon een Mac&PC disc branden, maar een hybride schijf vind ik toch wat chiquer…

Project is af, windows projector en autorun gemaaakt, mac projector gemaakt en dan een hybride cd fikken dus… Met Toast… En dat valt dus vies tegen: Ik maak een temporary mac partitie, daar zet ik de mac files op en vervolgens sleep ik de windows files in het ISO gedeelte… De settings pas ik aan zoals joliet namen etc, maar bij het branden, of beter gezegd nog voordat het echte branden begint verschijnt hetvolgende:

[img:78e8333b99]http://home.wanadoo.nl/~jaco.kazius/toast_probleempje.jpg[/img:78e8333b99]

Wie heeft hier de oplossing?

Ik werk op een iMac G5 20" met Toast Roxio Toast Titanium 6.0.3

Welke versie van OS X heb je ?

Versie 6.0.3 van Toast heeft wat moeite met Tiger namelijk…

Tiger dus...

En welke Toast versie dan? 6.1 lost o.a. de volgende problemen op: Resolves an issue where Custom Hybrid format fails to write temporary partitions on Mac OS 10.4 (Tiger). Resolves an issue where Mac Volume format results in "error -36" on Mac OS 10.4 (Tiger).

6.0.3 dus... staat geloof ik ook al in mijn eerste berichtje ;-)

ok, sorry over het hoofd gezien, upgraden zal dus wel de oplossing brengen.

Dank voor de hulp. Inmiddels is het gelukt op een systeem met 10.3 en toast 6.0.3

En nu hup! die upgrade (toast 6.1) aanschaffen…

Die update is gratis voor geregistreerde 6.xx users hoor.