probleem met contact site van rapidweaver in safari

ben nu bezig met het creeren van een site met behulp van rapidweaver. Heb nu een contact formulier opgezet maar kan deze niet zien als ik de naar de website ga via safari. Met internet explorer geeft ie het contact formulier wel weer.

Moet ik iets installeren zodat dit formulier ook in safari zichtbaar is.

[quote:ea4726645c]Het contactformulier werkt alleen als de site eenmaal ge-upload is[/quote:ea4726645c]

Dat snap ik ook wel. Maar het probleem is dat ie alleen in safari problemen heeft om
het goed te laten zien.

Vreemd dat Safari het formulier niet eens laat zien maar is er wel PHP geinstalleerd op de server? Dat heb je namelijk nodig om het formulier te laten werken.

weet niet of dit zo is gebruik namelijk account van @home. Maar als dit niet zo zou zijn zou het toch ook niet mogelijk zijn om het contact formulier te zien te krijgen via internet explorer.

Maar werkt het formulier wel in IE?

yep

Ik bedoel eigenlijk, krijg je ook een mailtje als je het formulier invult en verstuurt?

@home ondersteund geen php, laatst hier uitgezocht voor een ander forumlid met hetzelfde probleem met een op @home gehoste site.

Edit: En ja, het formulier zou wel zichtbaar moeten zijn in Safari, zonder php werkt het echter niet, op geen enkele browser.

ok bedankt. Klopt idd dat ik geen mailtjes krijg als ik op verzend druk. Toch weer lekker van @home dat ze geen php ondersteunen.