Probleem met de balans van het geluid op een Powerbook G4

Hallo Allemaal Ik heb een powerbook G4 (de versie van voor de resolutie verhoging) buiten het hinderlijke "hangen" van het geluid heb ik ook welleens last van het opeens veranderen van de balans van het geluid

Gisteren ondervond ik het weer, lekker dvdtje zitten kijken met hoofdtelefoontjes toen ik deze loskoppelde en weer op de speakers zette, bleek de balans geheel links te staan, ik moet dan naar systeemvoorkeuren->geluid om het weer in de midden te zetten, zou dit kunnen komen door het geluid harder en zachter te zetten ofzo?
vrij irritant allemaal, heeft iemand dit ook aleens ervaren?

René

Yup, die bug dateert al van voor de resolutie upgrade. Ik heb er ook vaak last van. Volgens mij is er weinig aan te doen.

Google is your friend: [url=http://mac.softpedia.com/get/Audio/Correct-sound-balance.shtml]linkje.[/url]

Ah handig tooltje.. ik heb dit probleem ook (op mijn rev. B 12" Powerbook) en wordt er echt gek van af en toe.

bedankt, hoop dat apple snel met een geluidsupdate komt, maar als deze bug al een tijd bekend is heb ik er weinig hoop op.....

Ik heb nu op mn powerbook (2 jaar oud) het idee dat mijn linker speaker harder (of voller) klinkt dan mn rechter. Viel mij ineens op! De balans staat precies op 0?? Via een koptelefoon is het wel netjes in balans.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Of is er een oplossing voor?

Ik heb dit ook al enkele keren vastegesteld bij m'n 14" iBook! :|