mijn externe mic werkt niet op mijn mac mini :cry:
Ik weet niet wat er scheelt ik heb de mic ook op mijn andere computer getest en daar werkte die wel.
Iemand een iedee wat ik kan doen om uit te zoeken wat er mis is???
AvB, Frederik
mijn externe mic werkt niet op mijn mac mini :cry:
Ik weet niet wat er scheelt ik heb de mic ook op mijn andere computer getest en daar werkte die wel.
Iemand een iedee wat ik kan doen om uit te zoeken wat er mis is???
AvB, Frederik
imic?
[quote:3681f436c0="jopie huizinga"]imic?[/quote:3681f436c0]
ik zou graag de interne sound kaart van mijn intel mac mini gebruiken.
Mijn mac mini is drie dagen oud. Dus moet toch werken???
Het bekende microfoon heeft een te zwak signaal voor een lijningang probleem :?
Voorversterker of iMic gebruiken!
[quote:4fa0ea5dde="Martiniman"]Het bekende microfoon heeft een te zwak signaal voor een lijningang probleem :?
Voorversterker of iMic gebruiken![/quote:4fa0ea5dde]
Dus een gewone mic is gewoon niet goed genoeg voor een mac mini?
Wand op mijn iMac werkt het wel heel goed.
Ik zie het al, een macmini heeft een digitale ingang. Wel met een minijack plug, maar daar kan dus alleen een signaal van een coax-digitaal poort in 8) Dus of je versterker met digital out als tussen-ding gebruiken of toch weer die iMic :lol:
[quote:b361dd38b6="Martiniman"]Ik zie het al, een macmini heeft een digitale ingang. Wel met een minijack plug, maar daar kan dus alleen een signaal van een coax-digitaal poort in 8)[/quote:b361dd38b6]
Wel ik zit hier in het buitenland. is hier bij de PC winkel iets voor te vinden?
[quote:3ba57781e4="TheOne Deltapps"] Wel ik zit hier in het buitenland. [/quote:3ba57781e4] Je vlaggetje zegt van niet ;-)
Maar je zult toch een iMic of een versterker nodig hebben. Een bluetooth microfoon kan ook nog.
De eventuele benodigde kabel is eenvoudig te maken. Een minijack en een cinch plug kopen, en een stuk coax kabel met de juiste impendantie van 75 ohm (geschikt voor digitaal)
jammer, wand de winkels zijn komende dagen dicht.
Nu kan ik niet op TS :’(
[quote:b3ac02b282="Martiniman"][quote:b3ac02b282="TheOne Deltapps"] Wel ik zit hier in het buitenland. [/quote:b3ac02b282] Je vlaggetje zegt van niet ;-)
Maar je zult toch een iMic of een versterker nodig hebben. Een bluetooth microfoon kan ook nog.
De eventuele benodigde kabel is eenvoudig te maken. Een minijack en een cinch plug kopen, en een stuk coax kabel met de juiste impendantie van 75 ohm (geschikt voor digitaal)[/quote:b3ac02b282]
Martiniman, vertel je nu dat je een standaard analoge PC mic met minijack met een ander kabeltje kan aansluiten op een digitale ingang? (en dat het werk…) Heb ik nooit geweten :?