Probleem met grote attachments in Mozilla mail

In OS9 komt het vaak voor dat e-mails met grote attachments van het type .wav steeds opnieuw binnenkomen met de boodschap "Unable to write because you don't have enough privileges". Dat is heel vervelend want de andere emails komen dan niet meer binnen. Enige oplossing is Netscape 4 gebruiken en daar kan ik alles binnentrekken. Heeft iemand gelijkaardige ervaringen en hoe loste jij dit op?

TIA

Eventueel kun je handmatig de berichten van de server verwijderen. Start terminal en type: telnet <mailserver.provider.net> 110 user <username> pass <password> list dele <nummer van te verwijderen mail> quit

De dingen tussen < en > moeten natuurlijk worden vervangen door de relevante gegevens.

grtn Rolf

Hmm, ik bedenk net dat je OS9 gebruikt. Ik weet niet of daar ook iets als terminal in zit. Anders zou je voor mijn oplossing eerst een telnet-client moeten installeren. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

grtn Rolf

Bedankt voor de tip. Zal dit eens uit proberen. Maar eerlijk gezegd, ik haal mijn mail zowel binnen in OS9 als in OSX, en al wat ik in OSX binnenhaal, kan ik achteraf nog in OS9 ook binnenhalen, maar niet omgekeerd.