Probleem met het formatteren van de Ipod 15 gb

Help help help ik heb nu een mega dik probleem met mijn allerliefste ipod ik had af en toe al het probleem gehad zodra ik er gewoon wat data op wou zetten dat alles vast begon te lopen (niet op de ipod maar wel op de windows en de mac) toen was ik elke keer klaar als ik hem ff formatterde en hupsakee alles was weer ok. maar nu... kan ik hem niet eens meer formatteren. als ik hem via windows formatteer (in snelle modus) zegt ie dat het klaar is, maar het icoontje staat er nog wel steeds. als ik hem dan op de mac doe staan de standaard mappen van ipod er nog steeds in. dus de windows heeft hem niet goed geformateerd als ik het via de mac probeer..... blijft ie halverwege gewoon staan, zonder dat ik een fout melding krijg of iets maar hij doet het niet!!

heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen

ipod updater geeft ook foutmelding dus dat heb ik ook al geprobeerd

please help!!

Waarom formateerde je hem niet meteen met de updater?

Onder windows nooit de "snelle format" gebruiken maar alleen de volledige formattering.

Waarom formatteer je hem zo vaak? Dat is sowieso niet goed. Formatteren is niet per definitie slecht, maar het is wel vreemd dat het zo vaak nodig is om hem te formatteren.

ja maar als dat de enige optie is die over blijft. aan een iPod die niks doet heb ik ook nix dus vanaf nu.... geen data meer op mijn ipod. alleen nog maar muziek!

heb net weer de mac format gebruikt

en na heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten is het me uiteindelijk toch gelukt

blijf het raar vinden dat hij elke keer als ik er data op wil zetten f*cked up is.

maar het is dus allemaal weer goed.

mocht iemand een idee hebben waarom hij er niet tegen kan en elke keer gaat flippen als ik er data opzet… let me know

Als je hem herstelt met updater formateerd hij je volledige iPod en zet hij de software (enkel de software) er terug op. Dus het is puur zoals je een mac osx, pc's, ... formateerd. hardeschijf leeg, OS er terug op!