Probleem met I-pod

Ik heb onlangs een Ipod 15 G gekocht, nu doet het volgende probleem zich voor: Mijn gezin is in het bezit van twee I-mac's. Mijn I-pod synchroniseerd wel automatisch de muziek bestanden van mijn dochter maar niet die van mijzelf. :( Weet iemand hier een oplossing voor?

Jaaaaaa, dat kan je namelijk zelf aangeven in iTunes! Zoek maar even hoe dat moet! Daar leer je van! Succes!

Als je op 2 imacs gaat synchroniseren, dan laadt ie steeds de muziek van de imac waar je hem het laatst mee synchroniseert volgens mij.

je kan maar op een mac alleen je iPod synchroniseren!!

als je je iPod aan mac1 hangt dan gaat ie syncen als je dat in iTunes hebt aangegeven. hang je 'm aan mac 2 dan zegt iTunes dat ie al 'gelinkt' is aan een andere library. dan kan je volgens mij wel zeggen dan je 'm ook op mac 2 wilt laten syncen, maar dan ben je de syngronisatie van mac 1 kwijt. overigens is het ook zo dat het syncen alleen vanuit de mac 'denkt' en niet vanuit de iPod. Apple heeft dit afgeschermt.

mijn advies, laat 'm nooit syncen en zet je nummers gewoon handmatig op je iPod.
dan heb je altijd alles zelf in de hand.

succes!

Op de :apple: site staat ook hoe je met 2 computers kan syncen moet je ff naar de iPod site van apple en dan rechts automatische synchronisatie.

Hier is nog een tip, maar of het echt werkt en wat de zin er van is? Volgens mij kan je niet twee bibliotheken aanleggen. Maar misschien ook wel. http://discussions.info.apple.com/webx?13@195.MCYWaTUMttD.2@.6897e3f0/0