Probleem met iPod 3e gen. > geen reactie

Halloooo,

K heb nu sinds ongeveer een week een nieuwe iPod van de 3e generatie, toen ik vanmiddag een filmpje op mn ipod ging syncroniseren deed hij opeens heel raar;
het beeld blijft nu licht en als ik ergens op klik maakt hij geen geluid en geeft hij geen reactie, hij zit dus een soort van vast en wanneer ik hem verbindt met de computer blijft hij ook vast, hij reageert niet meer
Kunnen jullie me aub helpen :cry: :frowning: of moet k m terugbrengen?

Wat je moet doen is: 1. Zet de titel van je bericht in kleine letters. 2. Volg de instructies in http://www.apple.com/nl/support/ipod/five_rs/

ik denk dat je een nano hebt? Allereerst zou ik kijken of je iTunes up-to-date is. Daarna moet je hem even synchroniseren met iTunes (als dat nog lukt) en dan herstellen. Als dat niet lukt, denk ik dat je hem maar even terug moet brengen.

Succes!

(vervolg)

1. Laat even weten of het probleem is opgelost met het Apple 5-stappen-plan, of dat het probleem blijft bestaan. Dan kunnen mede-forummers trachten een gericht antwoord te geven

2. Geef altijd het type op (er zijn zóveel verschillende iPods) en liefst de versie iPod software welke zich op de iPod bevindt.

En ohja… Hoofdletters op een forum staat gelijk aan schreeuwen. Weet je dat ook gelijk :wink:

Nee het lukt helaas niet om hem te synchronisen

heb je het 5-stappen-plan al doorlopen?? :o

Misschien moet je hem resetten? Menu + middelste knop indrukken. :)