Probleem met iSync, .Mac en synchroniseren Palm. HELP!!

Tot voor kort synchoniseerde mijn Pal Zire naadloos met iCal en adresboek. Nu heb ik sinds kort een 60 dagen proef genomen met .Mac en vervolgens lukt het synchroniseren van de Palm niet meer. Hoewel ik in iSync heb aangegeven dat NIET gesynchroniseerd moet worden met .Mac gaat iSync vrolijk de safari-bookmarks synchroniseren, geeft vervolgens een foutmelding en stopt ermee. Zowel op de Palm als in de iSync conduit lijkt het alsof ze bezig zijn met synchroniseren, maar ik kan wachten tot ik een ons weeg..er gebeurt niets zodat uiteindelijk alleen cancelen helpt. Wie heeft er raad hoe dit op te lossen. Ik krijg mijn .Mac niet weg uit iSync. Ik heb de laatste versie van PalmDesktop.

[quote:8c59a61678="PeterK"] Ik krijg mijn .Mac niet weg uit iSync. Ik heb de laatste versie van PalmDesktop.[/quote:8c59a61678] Als je op het .MAC bolletje klikt binnen iSync, kan je toch het vinkje weghalen bij schakel synchronisatie in voor iSync. Dan kijkt hij niet meer naar .MAC.

Cyberwolf

Dat staat ook uitgevinkt, maar even vrolijk gaat iSync toch mijn safaribookmarks proberen te synchroniseren. Ik heb ook mijn computer niet geregistreerd voor synchronisatie. In eerste instantie wel, maar ook dat heb ik weer verwijderd.

Beste Peter,

Ik ken dit probleem niet maar ik heb wel andere iSync problemen opgelost door het volgende te doen:

Verwijder de map 503 die je als volgt kan vinden:
LIBRARY - APPLICATION SUPPORT - SYNC SERVICES - 503

Start iSync opnieuw op. Alle instellingen ben je kwijt en je zult opnieuw een eerste synchronisatie moeten uitvoeren. Maar mijn iSync problemen waren hiermee wel opgelost. Dit werkte beter dan alleen de pref files uit je eigen HOME LIBRARY.

PS wel opletten bij een nieuwe eerste synchronisatie. Als je aangeeft bij bijvoorbeeld je Palm om de gegevens van iCal en de Palm samen te voegen staat alles er dus dubbel in. Geef dus aan dat je alles van je Palm wilt verwijderen en vervangen voor de iCal / Adresbook informatie. Als je dit wilt uiteraard.

Veel succes, Rutger

Bedankt Rutger, ik ga dat vanavond meteen proberen en laat wel weten hoe het afgelopen is.