Probleem met iTunes na reparatie

Pas was mijn iPod (photo 30 gig) half dood dus heb ik van iPod een vervangende iPod gekregen... (dat was vandaag dus). Nadat ik alles heb gedaan, wat op het bijgeleverde papier stond, iPod fomateren d.m.v. updater enzovoorts... Doet iTunes het niet helemaal....

Als ik iTunes open en vervolgens mijn iPod aansluit komt er eerst keurig te staan: ‘’ iPod wordt bijgewerkt ‘’ maar dan opeens krijg ik de volgende melding: ‘’‘De iPod kan niet worden bijgewerkt. Het vereiste bestand is onvindbaar’’.

IK heb mijn iPod nog een keer geformateerd wat ook niet hielp…

En nu :roll: ???

heb je wellicht muziek (=nummers) staan in je bibliotheek die je op de ipod wil zetten, maar die niet meer daadwerkelijk op je harde schijf staat (maar nog wel een verwijzing ernaar in je bibliotheek van itunes)?

Nope... In mijn ' iTunes-muziek-bibliotheek' staan op het moment een 'paar' nummers deze staan ook keurig op mijn iPod (ik ben net mijn muziek aan het ordenen... dus vandaar dat er in de bibliotheek weinig nummers staan... en degene die in de bibliotheek staan, klopppen wel!) maar de foto's niet hòòr... Soieso zou ik gaag willen weten waar de melding op slaat...

mac of windows?

wellicht kun je proberen om iTunes nog een keer te installeren?

Windows :innocent: enneh.... iTunes heb ik ook al opnieuw geinstaleerd....

Inmiddels weet ik (al) iets meer... Mijn muziek wordt 'keurig' via iTunes op mijn iPod gezet. Als dat klusje is geklaard krijg ik ds die ene melding:

‘‘De iPod kan niet worden bijgewerkt. Het vereiste bestand is onvindbaar’’.

Dit geld dus waarschijnlijk voor mijn foto’s want die komen dus niet op mijn iPod meer te staan… :roll:

Enig idee hoe ik het kan oplossen???

Helaas, ik ben nu een aardige tijd berder en weet nog steeds niet hoe ik het probleem moet oplossen! :cry: Inmidels iemand een idee?!?! :lol: :P :lol: