Probleem met layer en firefox

Goeietropische middag!

Mijn hersenen staan op smelten en juist nu ik een weergaveprobleem heb met firefox. Ik heb een aantal layers in de pagina staan die worden getoond bij het klikken op een link. Alleen is het probleem dat die layer soms (en op de meest onvoorspelbare tijden) op een totaal andere plaats terecht komt.

De link : http://www.forcez.nl/2k4/

Een screenshot ter verduidelijking (want het is niet gezegd dat hij het gelijk doet) :
http://www.demo.forcez.nl/forcez/forcez_fucked_up.jpg

Ja, ik weet het, als ik alles in css zou doen, zou het goed komen, maar daar is de designer hier op tegen en ik ben maar een gewone programmeur 8)

ik dank jullie vriendelijk op deze warme dag!

bij mij doe ie het wel goed...

je moet echt een aantal keer op bijv. 'contact' klikken voordat hij begint te bokken. het is erg vreemd want op de ene computer doet hij het sneller fout dan op de andere. bij mij gaat hij vrijwel altijd goed, bij de designer is het twee keer klikken en die layer staat er naast. de browserversie is het zelfde (firefox 1.0.4)

hier ook ok. (mozilla op een oude g3)

p.s. mooie site

daarom snap ik er ook geen hout van .. volgens mij ligt het gewoon aan die computer, niet zo zeer aan de site ...

@sponge : thanx … ik zal het compliment doorgeven :smiley:

Doet het hier gewoon goed (ook na het herhaaldelijk aanklikken van contact!)

De website ziet er overigens heel stoer uit, mijn complimenten!

Wel , hier in firefox deed hij het de eerste keer niet goed ,maar eens in m'n cache was het wel in orde blijkbaar, zeer raar probleempje, waarschijnlijk iets met de inlaadsnelheid , pagina sneller willen weergeven en daardoor verkeerd, maar vraag me niet wat exact...

hmm .. daar zeg je zoiets .. caching kan het verschil wel verklaren tussen mijn computer en de andere .. dat gaan we morgen es even uittesten :)

wat het probleem nu is geweest weet ik niet, maar ik heb nu de hele site omgezet in css .. krijg ik toch mijn zin :D

nu heb ik echter wel 1 nieuw probleem waar ik niet veel meer van snap. Wanneer je op bijv. multimedia of print klikt, komen rechts in beeld een x aantal thumbnails voor de verschillende cases. als je daar met je muis over beweegt, behoort de kleur van het getal er naast te veranderen en onder de thumbnails verschijnt de naam van de klant (allebei divjes).
echter, in firefox laat hij het linkercontent gedeelte voorbij flitsen op de plaats waar hij niet hoort. ik heb al een ander script gebruikt om de content van die twee divjes te veranderen, maar dat mag niet baten. hij doet dit echter alleen met Firefox voor WIndhoos, op de Mac is het geen probleem. Safari / Firefox op de Mac doen het allebei uitstekend, IE voor Windhoos ook.

Heeft iemand enig idee waar dit door kan komen? Het is het laatste stukje voordat de site echt af is :?

[i:e4462aa0a0] doh … link vergeten [/i:e4462aa0a0]
www.demo.forcez.nl/forcez/test_css.php