Probleem met mijn.ingbank.nl (aandelen)

Hallo,

ik wilde afgelopen week een aandelentransactie doen via bovengenoemde site, maar er kwam in de laatste handeling (na het scherm van de verzendlijst) een foutmelding. Het autorisatiescherm bevat een fout. Meerdere keren en ook na uit- en inloggen heb ik dit geprobeerd. Dit gebeurde via Safari en sinds de laatste (ik dacht) java-update. Als ik het probeer via Firefox heb ik hier geen last van.
Hebben meer mensen dit de afgelopen tijd meegemaakt?

[quote:95ca92ab51="Hansi2124"]Dit gebeurde via Safari en sinds de laatste (ik dacht) java-update.[/quote:95ca92ab51] Hans, het lijkt me sterk dat er Java gebruikt wordt op die site. Javascript daarentegen ongetwijfeld zeker.

Ik ben destijds overigens om een vergelijkbare reden (problemen met Internet bankieren) overgestapt van Safari naar Firefox. Dat was overigens Safari 2. In Safari 3 is eea ondertussen wel verbeterd.

Ja, het zal javascript zijn.... Morgenochtend wordt de nieuwe site van ING gelanceerd, dus misschien is er dan een verbetering te zien.

Ik hoop overigens voor je dat je niet gisteren van je ING aandelen af wilde... ;-)

Nee.... :sealed:

Volgens info van ING kun je 't beste Firefox gebruiken. Met deze browser hebben ze de site getest, Safari raden ze af. Misschien dat dit in de nabije toekomst nog verbeterd.

Dat klopt. Maar tot vorige week heeft het allemaal wel gewerkt onder Safari.