Probleem met scherm Powerbook 12"

Ik heb een probleem met het scherm Powerbook 12". Als iuk de powerbook opstart krijg ik een hele lijn dode pixels in beeld (hij laat allleen kleur groen zien). Als ik het scerm aanraak op de lijn gaat de lijn weg. Hoe kan dat en hoe kan dit opgelost worden?

Welkom bij de club, ik moet wel zeggen dat mijn lijn rood is! Volgens mij geef jezelf de oplossing al aan, even licht wrijven en hij verdwijnt. Een iets betere oplossing zou een nieuw scherm zijn maar dit kost 650 ecu.

Heb je nog garantie?

slecht contact? gaat de lijn ook weg als je ter hoogte van de lijn in het kader van het scherm knijpt?

[quote:05eb15cb1e="Roesch"]slecht contact? gaat de lijn ook weg als je ter hoogte van de lijn in het kader van het scherm knijpt?[/quote:05eb15cb1e]

Ja dat klopt!
is er iets aan te doen?

(ik heb geen garantie meer)

ik weet niet of daar wat aan te doen is, ik heb het met een oude windows laptop, die vertoont de kwaal eens in de paar keer en dan is een keer flink knijpen genoeg voor een uurtje geen problemen. maar ja, dat is een oude waar ik geen cent meer in investeer.

voor jou powerbook ligt dat wellicht anders. sorry, kan je niet veel verder helpen.