probleem met tijd van liedjes

ik heb een heel album waar iTunes en mijn iPod aangeven dat de liedjes bijna een half uur duren, terwijl het gewoon normale lengte liedjes zijn van ongeveer vijf minuten, als ik ze afspeel gaat het gewoon goed en stopt die na die vijf minuten, maar hij het lijkt dat die pas op een vijfde is dan.

als ik bij de info van een liedje kijk staat er dat de bitrate 32kbs is dit klopt niet, op zich is het allemaal niet zo erg maar ik vind het niet zo netjes,
heeft iemand een oplossing hiervoor

Euhm heb je die songs op een minder legale manier of heb je ze van de originele cd geript?, bij illegaal downloaden dan kan dat al eens gebeuren dat je met corrupte bestanden zit.

ze zijn gedowload, maar ze zijn volgens mij niet echt corrupt want alles doet het en klopt behalve de bitrate en de lengte maar die kan ik voorzover ik weet niet veranderen in de tags ofzo.

Dat soort problemen krijg je als je het illegaal download.

ik weet dat het niet goed is en een deel heb ik ook gewoon officieel, maar daardoor wordt het toch niet onhandiger, en wie zegt dat het bij legale albums niet kan gebeuren.

We (of ik dan toch) zijn de laatste om je op de vingers te tikken voor minder legale songs, ik denk dat iedereen wel iets illegaals heeft staan. Maar het is normaal dat er af en toe eens iets fout loopt bij zo'n nummers. De kans dat je iets tegenkomt als je het ript van de originele cd is serieus wat kleiner, dat besef je denk ik ook wel.

Gewoon opnieuw downen zeker… :innocent:

Je kan in iTunes ook gewoon de eindtijd van een nummer invullen. Appletje + i.

Je kan 't nummer ook even opnieuw converteren, wil ook nog wel eens helpen

[quote:df4a4479a8="IAa"]Je kan 't nummer ook even opnieuw converteren, wil ook nog wel eens helpen[/quote:df4a4479a8]

bedankt, nu is het gelukt en klopt het wel

[quote:50594b4f35="IAa"]Je kan 't nummer ook even opnieuw converteren, wil ook nog wel eens helpen[/quote:50594b4f35]

bedankt, nu is het gelukt en klopt het wel

[quote:eaf399cc88="turrrbothijs"][quote:eaf399cc88="IAa"]Je kan 't nummer ook even opnieuw converteren, wil ook nog wel eens helpen[/quote:eaf399cc88]

bedankt, nu is het gelukt en klopt het wel[/quote:eaf399cc88]
Graag gedaan