probleem met unreal tournament

heb net unreal tournment gekocht in die winkel met het groene limoentje maar bij het opstarten zegt ie dit

unaible to find drawSprocket content … wie kan me helpen?

de winkel met het roene limoentje? ben je erg verbaasd dat ie het niet doet!

ik bedoel limewire...

je eigen domme fout

is trouwens verboden over illegale software hulp te vragen als ik me niet vergis

dus slot?!

ik doe het tenminste discreet....

en daarbij als ik geld had had ik het heus wel gekocht hoor! mr de donateur

Nu weet je in ieder geval waarom diegene aan de andere kant van het limoentje het weg deed....

:stuck_out_tongue:

[quote:ae380bd9b7="AC!TH"]en daarbij als ik geld had had ik het heus wel gekocht hoor! mr de donateur[/quote:ae380bd9b7]

kijk, ik durf wedden dat je wel een gsm hebt, veel er mee belt…

en dan zeggen geen geld

komaan

Heeejj! Hij heeft waarschijnlijk ook al een pensioen die stiekemert. 100 jaar !!!

ook al dus

waar blijft het slotje?

Limewire is bijna altijd troep

diepe heeeeeeeeeeeeel diepe zucht..... :x

wat een hulp ik hier krijg toch
en ja ik heb een gsm ja maar die heb ik niet zelf gekocht en belwaarde heb ik ook niet bepaald … …does it even matter!!! wat zit ik hier nog te antwoorden … doe het maar op slot … mij maakt het allemaal nimeer uit … jezus seg nog iemand een slimme repliek … oh ja nu nog iemand die me doorverwijzt naar zoeken of iemand die zegt dat ik geen geld heb voor games maar wel voor een broek van een duur merk … iemand …???

al die frustratie, limewire zou verboden moeten worden

je probeert de game te starten op OS9? zoek even op macupdate want volgens mij kun je die sproket extensies zo downloaden.

Het is al weer lang geleden dat ik die cd in me mac heb gestopt maar staan ze ook niet op de UT cd… of heb je voor geinstalleerde shit gedl’d… :?

bedankt voor de domme opmerking , net waar ik op aan het wachten was

niet voor jou paradox

@paradox ... euh het laatste....

ik had onder OS9 ook altijd ruzie met die xtensies met dat gele tandwieletje erop :( [url=http://home.planet.nl/~steve_jobs/libs_for_os9.sitx]Voilá[/url] (alt+klik, ik hoop dat het werkt)

Kijk ook even of de versie de '436' versie is. Zo nee dan moet je de update installeren die wijdverspreid op internet verkrijgbaar is. Maar laat het een les voor je zijn: software die via niet-legale kanalen verkregen wordt is vaker incompleet. En lees even de regels van het forum door.

waar moet ik die extencies dan ergens proppen ? want mag niets wijzigen enkel lezen... en kan ook niet veranderen op lezen en schrijven.. op cd branden en mounten terwijl ik opstart ofzo.. ik weet het echt niet meer hoor heb zowat alles al geprobeerd

ow en ja het is versie 436

de extensies moet je doen in de extensions folder van de library