probleem met www.pompebled.nl

Hallo,

Ik wil graag meer informatie over bepaalde vacatures op www.pompebled.nl (onder het kopje vacatures)
Het lukt mij echter niet om met Safari en Explorer meer informatie te krijgen. Ik kan klikken wat ik wil maar er gebeurt niets. Ik heb volgens mij alles up to date, het lijkt mij een Flash probleempje.

Lukt het iemand om met een Mac en OS X deze informatie wel te krijgen dan hoor ik het graag. Ik heb de mogelijkheid nu niet om achter een Windows bak te kruipen (en natuurlijk wil ik dat liever ook niet), maar ik zou wel graag dit weekend de informatie over de vacatures willen lezen.

Ik heb (tot nu toe) alleen Safari en Explorer geprobeerd.
Mijn specs: 10.4.3 Safari 2.02 (en Explorer 5.2.3)

Alvast bedankt!

Hier met 10.4.3 en Safari 2.0.2 geen enkel probleem. Heb je al geprobeerd om de cache te legen? Dat helpt soms.

wat bedoel je?? Ik krijg vanalles bij de vacature pagina: [code:1:a44cca92e1]functie school plaats plaatsingsdatum Docent Engels OSG Singelland Surhuisterveen 11 November 2005

Docent Lichamelijke opvoeding OSG Singelland Drachten 11 November 2005

Docent Lichamelijke opvoeding OSG Singelland Burgum 11 November 2005

Docent Handvaardigheid OSG Singelland Surhuisterveen 11 November 2005

Docent Fries Burg. Harmsmaschool Gorredijk 16 November 2005

Docent Handvaardigheid OSG Singelland Drachten 17 November 2005

Teamleider OSG Sevenwolden Heerenveen 17 November 2005

Docent Geschiedenis OSG Singelland Drachten 18 November 2005

Verschijnt er geen extra informatie als u op een vacature klikt? Installeer dan flash via deze link[/code:1:a44cca92e1]

Hij bedoelt gewoon de informatie over de diverse vacatures, die komt dus niet te voorschijn. Je kan wel klikken maar er gebeurt niets. Hier dus ook niet : 10.4.3- flash 8 . Zowel niet met Safari, Firefox, Opera en Omniweb.

En WillyP, als je de informatie dan wel ziet, wat me overigens sterk lijkt, waarom verstrek je die dan niet even?

Nog voorkeur voor een specifieke vacature? Allemaal is een beetje veel moeite.

Bedankt voor de reacties tot nu toe en excuses voor eventuele onduidelijkheid.

Sidartha begrijpt wat ik bedoel. Ik zie de vacatures wel alleen als ik erop klik gebeurt er niets.
Het schijnt dat er een soort zwevend interactief? informatie/sollicitatieformulier tevoorschijn moet komen. Één of andere Flash truc? Ik heb toch echt Flash 8… :cry:

In Firefox verschijnt er niet eens een handje als je over een vacature beweegt. :?

In ieder geval bedankt voor het testen op de vrijdagavond.

[quote:0bc09363f2="st€f"]Nog voorkeur voor een specifieke vacature? Allemaal is een beetje veel moeite.[/quote:0bc09363f2]

Nee, alsjeblieft zeg… Pfoe, dank je wel… :smiley:

Het gaat specifiek om die van Docent Handvaardigheid, OSG Singelland, Surhuisterveen d.d. 11 November 2005 (staat als docent Beeldende Vorming in de krant).
Aangezien het van 11 November is word ik een beetje benauwd i.v.m. eventuele uiterste reactiedatum.

[quote:9ea78c538f]Wegens vertrek van de huidige docent is de osg Singelland, locatie Surhuisterveen, per 1 januari 2006, op zoek naar een docent Beeldende vorming voor 0,2 fte.

Uitbreiding van het aantal fte´s is op termijn mogelijk.

Indien u geïneresseerd bent in de vacature kunt u dit kenbaar maken door uw cv en een korte motivatie (sollicitatiebrief) te mailen naar info@pompebled.nl.

Voor vragen omtrent de functie kunt u contact opnemen met de locatie Surhuisterveen. De heer J.R. Lesterhuis (locatiedirecteur) telefoon 0512 36 90 90.

Sluitingstermijn van de vacature is gesteld op maandag 21 november 2005.[/quote:9ea78c538f]
Ik kreeg deze info alleen met IE6, ook niet met FF.
zo kan het kennelijk ook: http://www.pompebled.nl/mvs/website/vacatures/sollicitatieformulier.asp?ID=563
Veel succes!

Stoer!! :D Super!! :D

Bedankt voor het besteden van je tijd en het plaatsen van de informatie.

Damn deal done!