Probleem nieuwe MacBook

Hallo iedereen

Ik heb sinds gisteren een nieuwe macbook maar ik zit met het probleem dat wanneer ik alles van mijn Windows PC naar mijn macbook wil zetten ( via migratie ) dat er altijd een account wordt aangemaakt op mijn macbook wat overbodig is!

Ik wil gewoon die itunes en fotos op mijn nieuw macbookaccount.

Kan ik dit nu gewoon doen zonder migratie nog is te gebruiken? Zoja, hoe?

( acc is verwijderd maar alles is opgeslagen bij een schijfopslag )

MVG

Laurens Remeker

Beide programma’s hebben een import-functie dus ik zou zeggen gebruik die is.

WAT EEN PROBLEEM.

is een probleem gast ipv belachelijk te antwoorden

Hij bedoelt hiermee, dat je onderwerp met hoofdletters geschreven is. Dat staat schreeuwerig. Kun je dat in kleine letters terugzetten, als een normale zin?Of anders zetten zoals ‘hoe iTunes en foto’s van PC naar Macbook overzetten’. Dat staat veel fatsoenlijker en krijg je minder kans op onzinreacties. goed bedoeld

Heb je optie van THX-1138 al geprobeerd? Dat import-optie IN iTunes?

[quote=xxOwnerzz url=http://www.onemorething.nl/community/topic/probleem-nieuwe-macbook/#post-2998425 time=1474613546]is een probleem gast ipv belachelijk te antwoorden[/quote]In tegenstelling tot je titel ben je de hoofdletter nu vergeten, samen met een punt. Succes met die iTunes overzetten.

Als je ervoor kiest om een hele account te migreren wordt uiteraard deze account voor je aangemaakt op de nieuwe computer. Je kan het beste een tijdelijk administrator account aanmaken. Van daaruit Migration Assistant uitvoeren om je account van de oude computer over te zetten naar de nieuwe. Vervolgens testen, en als alles werkt kan je de tijdelijke administrator account weer verwijderen.

Wil je alleen muziek en foto’s overzetten dan kan dat, zoals al gezegd, ook door de inhoud te importeren in iTunes en Photos.

Heren, hele topic titels in worden over het algemeen niet gewaardeerd. Ik heb de topic-titel daarom aangepast.

Goed bezig Raymon… ?